Anaal..

Mijn vriend en ik doen het vaak op zijn hondjes.
Vorige keer toen we op zijn hondjes bezig waren, duwde hij met zijn duim tegen mijn anus.
Ik vond dat een zeer fijn gevoel hebben.

Deze morgen lagen we in bed en hij begon over anaal. Op het moment dat hij erover sprak, dat winde mij enorm op… Waardoor we samen zeiden dat we het weleens wouden proberen.
Voorspel, glijmiddel, alles in orde.
Maar toen hij zijn penis erin wou duwen, deed het pijn.
We hebben het dan gewoon op zijn hondjes gedaan, en heeft hij met zijn duim in en uit mijn aars gegaan, vond dat heel fijn. Ik bloedde wel.

Mijn vraag: het gewoon laten bij de vinger? Of volgende keer toch terug proberen om zijn penis erin te krijgen?
Iemand ervaring?

Ik weet dat veel meisjes/jongens er tegenop zijn, maar dat is persoonlijk. Zolang we er beide maar mee akkoord gaan en er ons goed bij voelen.

Ik zou anders eerst meerdere vingers proberen, van 1 vinger naar penis is best al een grote stap.

Maar bloedde je echt uit je anus? Want dat hoort volgens mij helemaal niet en dat zou betekenen dat er misschien binnenin iets is gescheurd. Dus ik zou het nu sowieso even een paar weken aankijken dat een eventuele wond kan helen.

Dit inderdaad: je anus is gescheurd of je hebt aambeien of er is iets mis met je darmen, waarbij mij het eerste het waarschijnlijkste lijkt. En in dat geval moet het wondje inderdaad helen anders gaat het niet weg en kan je er alleen maar meer last van krijgen ook bij ontlasting etc.
Verder heb ik geen ervaring met anaal, maar ik zou inderdaad rustig aan doen en het heel geleidelijk opbouwen.

Ik en mijn vriend doen het ook heel af en toe…
Maar hij gebruikt eerst altijd veel glijmiddel en streelt ie mijn intieme zones.
En dan doet ie eerst een vinger er rustig en zachtjes erin.
Daarna als dat goed gaat een kleine vibrator van mij(etos).
En dan heel rustig zijn piemel.
Maar dat moet hij ook heel rustig en zachtjes doen want op het begin doet het wel pijn,
Maar als hij ff bezig is vind ik het heel lekker :flushed: