Amsterdam of antwerpen

Hee,
Mijn moeder heeft mij beloofd dat als ik een goed rapport zou halen dat ik dan met haar mocht shoppen in een willekeurige stad. ik heb een goed rapport, maar ik kan niet kiezen tussen twee steden, namelijk Amsterdam of Antwerpen. In amsterdam ben ik al een keer geweest. dat vond ik erg leuk en ik zou er graag nog een keer heen gaan. maar in antwerpen ben ik nog nooit geweest, en ik ben benieuwd hoe dat is. Ik wil graag naar een stad waar ze veel leuke kledingwinkels hebben. maar waar je ook weer niet de hoofdprijs betaald. kunnen jullie me helpen?

In Amsterdam hebben ze sws alle winkels 3 keer ! Dus ik zou voor Amsterdam gaan.

Ik zeg antwerpen! Schijnt super leuk te zijn!

Antwerpen! Ik heb een paar weken in Antwerpen gewoond, en je kan er zo goed shoppen. Je hebt daar een hele lange winkelstraat; De Meir. Met allemaal kledingwinkels zoals H&M, Forever21, New Look, Zara etc. Dus ik zou zeker voor Antwerpen kiezen :slightly_smiling_face:

Antwerpen is echt leuk!
Maar ik ben nog nooit in Amsterdam geweest, dus ik weet niet wat het beste is.

antwerpen!

antwerpen !

Antwerpen! Daar heb je de Pull&Bear en Forever21 die ik nog echt mis in Amsterdam. Maar Amsterdam is ook heel leuk hoor.

Amsterdam is inderdaad heel veel herhaling: 6x een Vermo Moda/Only, 7x een H&M, 2x een Bershka etc. Ik ben zelf nooit in Antwerpen geweest, maar als ze daar een Pull&Bear en F12 hebben klinkt dat leuker. (: Hoewel Amsterdam weer een Pimkie heeft, ik weet niet of die ook in Antwerpen zit?

Antwerpennnnn!

Antwerpen for sure! Er zitten superveel leuke winkels in de Meir, daar kun je echt heerlijk shoppen :wink:

Antwerpen!

Ik zeg Antwerpen, maar eigenlijk alleen door de Forever21, verder zijn de winkels wel een beetje hetzelfde. En ook omdat je nooit in Antwerpen geweest bent zeg ik Antwerpen.

ANTWERPEN :upside_down_face:

ik ga iedere zomer

Voor een dagje winkelen met je moeder zou ik absoluut naar Antwerpen gaan. In Amsterdam zul je toch vooral in de Kalverstraat zijn en die mist echt de gezelligheid die de Meir wel heeft.

Ik zeg Antwerpen, ik ga er bijna om de 2 weken naartoe (woon er maar een 30 min vandaan) en vind het er nog altijd zo fantastisch om te winkelen. Je hebt er écht alles!

Antwerpen! Je hebt Pull&bear, forever21, new look en nog alle ketens die overal zitten! Echt een aanrader.

Antwerpen is leeeuk!

Antwerpen kan je echt goed shoppen en daar is ook een forever21, die er in Amsterdam niet is. Amsterdam heeft dan wel een brandy, maar die is zo klein dan kun je beter naar Antwerpen

Je moet echt naar Antwerpen gaan, naar het Meir. Daar is het echt leuk shoppen!