Amsterdam Dungeon.

ik weet echt niet waar ik deze moet zetten, dus zet ik hem hier maar.

ik ga er volgende week heen met school, heeft iemand er misschien ervaring?
en is het héél eng?

x

Neuj het is niet eng
Behalve als je claustrofobisch bent
Dan kan je het beter niet doen.
Er zijn wel een paar schrikmomenten, maar verder is het nogal saai eerlijk gezegd.

Is net hetzelfde als in Londen, en vond er eerlijk gezegd niet veel aan…
eigenlijk wat langdradig op den duur, maarja! Is wel eens leuk om te doen…

haha ik ga met school donderdag en vrijdag op tweedaagse naar amsterdam :grin:
en we gingen ook naar de dungeon, mijn lerares zei dat het heel leuk en interessant is
nu ja dat is natuurlijk relatief (:

Haha ik werk er:) Gaan!

1e zaal vond ik doodeng
daarna niet meer:P

Het ligt er trouwens wel een beetje aan welke acteurs er zijn… Ik ben wel eng :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik was focked op chag omdat ik een tijdje daarvoor me ribben had gebroken en toen schrok ik zo hard dat het weer knakte. En toen wilden ze me ook nog zo ong dwingen om mee te spelen in zo nverhaaltje weetjewel. ik vet kwaad xD
maar het is wel grappig.

haha bolhoed, in welke kamer zit jij?
Ik vond het uiteindelijk minder eng dan ik verwachte vooral de eerste kamer was eng(kwam ook door de enge acteur) maar voor de rest schrik best wel af en toe maar het is heel leuk!

Wanneer ben je geweest?

Het ene verhaal is ook smeriger/enger dan het andere… En het ligt heel erg of je met een grote groep bent of maar met z’n tweeën ofzo. Met weinig is het veel minder leuk. Over het algemeen is het 80% toerist die er komt, en jonge kinderen vinden het vaak ook eng.

oh ik vond de dungeon wel leuk.
Een vriend van me werkte daar toen, toen ik der heen was.
Vond het niet zo eng, maar die vriend van me zei ook steeds wat der ging gebeuren want dat wilde ik:P.

Ik vond het écht eng, ging ook met school maar dat is volgens mij veeeel leuker dan met z’n tweeen ofzo. Was echt de hele tijd bang, maar ik ben ook best een pussy met zulk soort dingen haha maar het is echt heel leuk!

Ik ging met knikkende knieën naar binnen, maar het is helemaal niet eng.
Alleen was ik met mn oma (ja ja i know) en die werd de hele tijd in de zeik genomen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha, lijkt me tof werk.