Amsterdam Dance Event 2013

Wie gaat er? En als je gaat, waarheen dan? (:

Ooit eerder geweest? Hoe was het?

Ik ben wel benieuwd naar ervaringen! En ja, ik ga het toch vragen: (hoe streng) wordt er gecontroleerd op leeftijd? Laat alle opmerkingen over dat ik dom/onverstandig/gewoon te jong/whatever ben maar achterwege haha.

Wat is het ?

Een evenement dat jaarlijks wordt gehouden in Amsterdam, met verschillende artiesten.

Upppp

Up haha, ik wil het wetennnn :’)

Vorig jaar geweest, en dit jaar ga ik weer! Over de leeftijd, ja, ze controleerden wel vorig jaar. Toen was ik bij een feest geweest waar ik een kaartje voor had gekocht, maar ik was toch oud genoeg dus geen problemen oid ondervonden. Maar het was zo goed bevallen dat ik dit jaar dus weer ga!

Kijken ze ook echt goed of meer voor het idee? Of weet je dat niet meer aha?
Ik ben namelijk 17 en je moet 18 zijn… ga een ID meenemen van iemand anders! Meerdere malen gedaan toen ik 14/15 was (en je 16 moest zijn) dus ik ga er vanuit dat dat wel goed moet gaan, al heb ik geen idee hoe goed ze kijken bij dit soort feesten… haha.

Ik geloof dat ze wel echt goed keken, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen!

Hm oke dankjewel voor je antwoord! Ik heb m’n kaartje iig al dus ik kijk tegen die tijd wel hoe ik het ga doen :")

oh tof, waar ga je heen?

Ik wil graag naar HedKandi maar meh ik houd dat niet de hele nacht vol enzo