Amstelveen

hey meiden,
zijn jullie een beetje bekend in amstelveen, of zijn jullie daar maar 1x wezen shoppen… ik zou graag jullie reacties hiervan weten, graag invullen alsjeblieft!

• watvoor winkels zijn daar? (noem er een paar op)
  • is het te kopen voor iemand met weinig geld?
  • zijn daar leuke shirtjes?
  • zijn daar leuke broeken? (skinny’s)
  • zijn daar mooie sieraden &assosoiris? geen idee hoe je het schreef, verbeter maar.

naja, heb je nog meer te melden over shoppen in amstelveen,
het is altijd welkom want ik moet er even wat over weten (:
kuskus,

Goede vriend van me woont er.
maar ben er nooit wezen shoppen

niemand?

Haaaai , nou ik kom er regelmatig dus ik kan wel antwoord geven =)

watvoor winkels zijn daar? (noem er een paar op) Nouu . jaa ik vind van wel er zit o.a de bijenkorf ( chill out) , men at work en nog andere leuk winkeltjes en ookfactory, bjorn borg en ook de h&m .

• is het te kopen voor iemand met weinig geld? jaa hoor
  • zijn daar leuke shirtjes? jaaa , echt wel =) tenminste toen ik er was wel.
  • zijn daar leuke broeken? (skinny’s) schuin tegenover de bijenkorf zitten een leuke broekenwinkel maar die is wel prijzig, en zo en zo bij men at work.
  • zijn daar mooie sieraden accesoires ? jaa , er is een heel leuk winkeltje dat kuci muci heet , dat is echt zo leuk

Nou ik hoop dat je er wat aan heb , ojaa ik woon zelf in almere , ik kan er zelf altijd heel goed slagen echt superleuk . De only, sting en vero moda en meer winkels zitten hier . =)

Je hebt er o.a. de H&M, Vero Moda, Only, Lady Sting, Men at work… Zulke winkels allemaal. (:
Ze hebben er meestal wel leuke, betaalbare dingen hangen, al is de H&M daar een klerezooi.

Claire’s
C&A
H&M
Didi
Man at work
Hema :stuck_out_tongue:
Coolcat/wonderwoman
Ladysting
sorry als het al genoemd is
Ze hebben bijna alls :stuck_out_tongue:

• watvoor winkels zijn daar? (noem er een paar op) Ja een hoop V&D, C&A, H&M, De Bijenkorf, Copy, Men at work, The Factory ect

• is het te kopen voor iemand met weinig geld? Oja ik vind van wel ja

• zijn daar leuke shirtjes? Ja, ik ga meestal naar C&A, en daar kosten ze niet super duur ofzo, maar bijvoorbeeld V&D met al die merken… nee niet echt goedkoop

• zijn daar leuke broeken? (skinny’s) Ja hoor

• zijn daar mooie sieraden &assosoiris? geen idee hoe je het schreef, verbeter maar. Ja zeker wel, bij verschillende winkels. Ik mag geen nep zilver/goud, dus meer naar de Briggitte Boujour ofzo

Woon zelf in amstelveen (’:

hebben ze ook de H&M DIVIDED? als aparte winkel??