Amorous foto's

Hoi! had al eerder een topic, maar die heb ik laten verwijderen.
Ik wou graag wat foto’s laten zien.
en ik wil niet alleen ‘mooi’ of ‘lelijk’ ofzo horen, maar ook graag waarom je dat vind!

LEZEN LEZEN LEZEN :grinning: :
ik heb me aangemeld voor een fotografieopleiding,
dus ik kan alle kritiek etc héél goed gebruiken aangezien ik mijn portfolio moet showen!
wil zoveel mogelijk handige tips!

-

http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2010/068/8/0/Sunday_by_L0VELETTER.jpg

http://th07.deviantart.net/fs71/300W/f/2010/068/9/1/Tasty_flowers_by_L0VELETTER.jpg

http://i41.tinypic.com/k21ueh.jpg

http://th03.deviantart.net/fs70/300W/f/2010/076/0/2/eye_look_at_you__by_L0VELETTER.jpg

http://fc07.deviantart.net/fs48/i/2009/175/a/2/Sunny_days__by_L0VELETTER.jpg

-

http://i41.tinypic.com/21azi91.jpg

dus, wat vinden jullie ervan, en WAAROM?

p.s
ik post regelmatig nieuwe foto’s in het topic, maar niet in de bginpost!

[b]ik heb nog een aantal vragen:

wat zijn nou écht leuke plekken voor foto’s?

welke foto’s zijn te bewerkt?

wat vinden jullie interessante (speicale) onderwerpen?

verder nog leuke ideeën tips?[/b]

Wat een ontzettend gave foto’s!
Ik vind ze heel mooi, omdat je ze heel gaaf bewerkt hebt, en ze zijn origineel!
Mijn favoriet is die van het oog, en de laatste.
Die van het oog is erg mooi met die zonneglinsterdingen, en die laatse is het licht en de schaduw heel erg mooi! Mijn complimenten!
Mag ik vragen welk bewerkingsprogramma je gebruikt? :flushed:

Ik wil wel foto;s uploaden, maar heb geen idee hoe, zou iemand dat uit willen leggen? :flushed:

××××

dankjewel!
ik gebruik photoshop cs4.

en je hebt een topic over foto’s plaatsen,
weet niet precies waar die staat eigenlijk!
maar je kan je foto’s uploaden via tinepic en dan de link met ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
en ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
plaatsen!

Ik vind ze eigenlijk niet zo super bijzonder.
Die laatste vind ik wel weer heel mooi.
De rest is een beetje van; laat ik eventjes wat fotografie doen.
en dat dat gewoon van die vlugge foto’s zijn, die iedereen wel kan maken.
snap je? (a)

@ Amorous,
Heb je daarvoor betaald? Want ik zoek al heel lang een site waar je hem gratis kan downloaden maar ik haal alleen maar bestanden binnen en geen programmas… :face_with_raised_eyebrow: Heb jij miss een goede site? :flushed:
Ik ga zoeken naar die topic, want ik heb geen idee wat tinepic is… :angel:

wil ik ook weten!
upupup
tinypic is een site,
je kan er wel mee bewerken
maar niet zo mooi vindt ik

Je kan het HIERR downloaden (cs3), maar ik raad je aan om het middernacht te downloaden. Sinds korte tijd doet rapidshare erg stom.

Die met die oog, vind k eerlijk gezegd erg storend. Die gele bolletjes verpesten de helderheid van het oog vind ik. Meestal kijk ik namelijk naar de helderheid in de ogen en dat zie je hier totaal niet. De 2 laatste zijn wel erg leuk gemaakt. De rest is niet zo :slightly_smiling_face:

Ik vind ze wel leuk, maar eigenlijk wel te bewerkt…

Zitten wel wat leuke dingen bij, maar sommige zijn inderdaad te veel bewerkt.

Een tip: Je kan via de adobe site ook downloaden, dan weet je zeker dat het virusvrij is, alleen dan heb je wel een proefversie, na 30 dagen moet je gaan betalen… :frowning_face:
Ik ga zo de site van Esrarengiiz proberen, en anders zal ik het vanacht doen :grinning:
Ik vind een aantal ook niet zo mooi, maar over het algemeen vind ik ze wel mooi.

Je foto’s hebben allemaal dezelfde kleur. Je bewerkt ze allemaal met ongeveer dezelfde kleuren, wat vrij saai kan worden na een tijdje. Ook is de sfeer in de foto’s met het meisje hetzelfde. Het is niet zo dat ik variatie zie. (Wel vind ik de foto’s van het meisje met het leren jasje erg goed gedaan met de posities)
Probeer te experimenteren. (:

Die gele bolletjes bij dat oog storen mij ook.

Verder vind ik wel dat je talent hebt (: De laatste vind ik eigenlijk het beste; waarschijnlijk ook omdat je het hoofd van het meisje niet kan zien wat een mysterieuze sfeer geeft. Nice

Ik vind de effecten veelste vaag, verder vind ik het fotografisch gezien (qua techniek) niet veel soeps. Dit komt voornamelijk door je composities en de manier van hoe je probeert iets in beeld te brengen. Nouja, ik vind het niet vernieuwend. Ook ben ik niet weg van de nabewerking (lees: te vaag, te hard en veelste soft van kleur)

Verder wil ik je natuurlijk wel complimenteren dat je het lef hebt om je fotos hier te plaatsen! Good job, de foto van het oog vind ik erg leuk om naar te kijken! Beetje jammer dat het een gecropte afbeelding is, als hij in het groot was was hij super!

Ik vind ze mooi, maar je bewerkt de foto’s te veel. Zonder die berwerking zijn ze denk ik veel leuker!

ik vind dat de foto’s zegmaar wel een ‘verhaal’ vertellen, dat er een gevoel achter zit, maar ik vind dat er niet zoveel variatie in de foto’s zit (heel veel bloemetjes en bomen en een beetje dezelfde kleuren)

Hmm ik vind ze overbewerkt, de kleuren vind ik net te.
Maar de laatste foto is dan wel erg mooi bewerkt en geschoten al is de rechtervoet een beetje irritant omdat ie teveel is afgesneden is.

Ik vind 4&5 eigenlijk iets te bewerkt maar verder hele mooie foto’s! Dus als je nou iets minder bewerkt zijn je foto’s echt heel goed.

ik vind je fotos mooi, maar zoals veel mensen hier al zeggen: iets te veel bewerkt.
als je ze iets minder zou bewerken zijn ze een stuk mooier!

Ik vind sommigen heel erg mooi en origineel,
en ik vind je bewerkingen soms niet echt geslaagd.