Amla Haarolie-gebruikers?

Amla haarolie is duidelijk geen Nederlandse/Engelse merk, maar men zegt dat deze ‘treatment’ een wondermiddel is voor alle soorten haar. Het belooft om de haar veel glans te geven en veel sneller te laten groeien! Beautgloss.nl had ook een review over gemaakt, maar zij heeft het slechts één keer gebruikt. Op andere video’s zag ik veel tevreden gebruikers.

Ik ben sinds eergisteren ook begonnen en ben benieuwd of er ook leden hier zijn die gebruik maken van deze behandeling. Zo ja, kan je misschien vertellen of je er tevreden mee bent?

Resultaat:
http://img.alibaba.com/photo/105217802/Neela_Brungadhi_Tailam_Amla_Hair_Oil.jpg

Ow ja, dit is het Indisch (?) product:

http://www.spicesofindia.co.uk/acatalog/Dabur-Amla-Hair-Oil-Big.gif

ik gebruik het. En ik kan niet met zekerheid zeggen dat mij haar daardoor gegroeit is.
Maar ik denk dat het zeker geholpen heeft.

Hoe vaak gebruik jij het? En hoe lang laat je het zitten als ik vragen mag?

Je haar groeit er niet langer door maar het wordt wel mooi glanzend en minder pluizig. Het is trouwens een Indiaas product (niet Indisch). Het wordt al eeuwenlang gebruikt door vrouwen uit India/Pakistan/omgeving.
Je kunt het bijv s’avonds insmeren en s’ochtends uitwassen, of 15 min voor het douchen inmasseren en vervolgens uitwassen. Er zijn niet echt richlijnen voor, behalve 1 keer per week is meer dan genoeg!

Ja ik gebruik het :grinning:.
Ik gebruik het ongeveer een jaar.
1x per maand doe ik het in mijn haar en ik laat het iets van 10 uurtjes zitten (ik doe het op een vrije dag). En dan doe ik het in een vlechtje.Ik slaap er niet mee.Vind ik persoonlijk niet fijn.
Sinds ik het gebruik is m’n haar minder pluizig geworden.Over dat groeien weet ik niet zeker…Want ik knip om de maand mn puntjes.Want heb snel gespleten/dode puntjes. Het is echt een vervelende klus om het uit te wassen.Als je het niet goed doet is je haar volgende dag echt heel vettig.
Ik ben er op zich wel tevreden erover. Mijn haar voelt echt zacht aan en het heeft glans.Als je echt resultaat wilt hebben zoals die foto denk ik dat je moet stoppen met krullen/steilen. Want beschadigt haar herstelt langzamer net als die van mij.

Waar kan je het krijgen?

Ik had het bij zo’n Aziatische winkel gekocht.In Javastraat Amsterdam

@TS

Heb je het al gebruikt?

mijn moeder gebruikt dat.
ik niet. ik vind het stinken xp

hoeveel kost het?