amiraMUSIC fotohoekje.

Hoi!
Nou ik doe het net een dag, maar ik heb nog niet zo veel, en tot nu toe ook niet zo goed en niet heel bijzonder haha, maarja, het komt nog wel, hoop ik…
ik post ze wel later, als k meer ervaring heb :grin:

Heb ik jou ook niet op last.fm? XDD

hahaha wtf ja man XD!

4, 5 vind ik wel wat hebben.
de rest totaal niet.

Ja die vond ik zelf ook al gelukt haha!

4 is mooi :slightly_smiling_face:

mwah, niet slecht maar ook niet geweldig :slightly_smiling_face: Ik vind idd 4 ook de mooiste.

Thanks!

saai, sorry maar ik vind je foto’s echt saai.
oefen eerst wat meer en plaats dan pas je foto’s.
en fotografeer wat boeiendere onderwerpen zoals mensen.

Ik vind ze eigenlijk ook saai gewoon niet echt naar het totaalplaatje gekeken en gewoon maar ergens op richten enzo. Vooral die boerderij landschap ofzo :stuck_out_tongue:
Ik zou idd wat langer doorgaan en gewoon heel veel oefenen, en dan foto’s plaatsen ipv meteen als je net bezig bent vlug alles erop pleuren.

Succes ^^

Bedankt voor de eerlijkheid. Ik vind het echt goed om te horen.
Ik zal me best doen. En alst weer beter wordt, dan zullen er betere volgen :grin:!

kjlh

Het idee is leuk
het resultaat iets minder.

Blijf oefenen. Die 4e is idd erg mooi. :slightly_smiling_face:

Ja ik doe het pas net, maar het weer zit ook niet mee, maar ik blijf oefenen haha, oefening baart kunst!

doe je dit met je telefooncamera ofzo?

Casio exilim z-77

Ik vind nummer 4 leuk, maar de rest is inderdaad vrij saai en niet eens scherp, de foto zelf is al van slechte kwaliteit… Je zou inderdaad zeggen dat je het met een telefoon gemaakt had.

het spreekt niet, het zegt helemaal niets, oninteressant, je beweegt te veel, en het licht valt ook helemaal niet mooi. misschien moet je een andere hobby gaan zoeken, het klinkt een beetje gemeen maar iedereen denkt nu dat 'ie kan fotograferen en dropt maar even wat foto’s neer maar misschien moet je echt even ons niet zo gaan vervelen. iedereen kan wel super veel tips geven maar als ik zo kijk naar jou foto’s zal het waarschijnlijk nooit echt iets worden.
het spijt me, maar je foto’s hebben het gewoon niet.

Zo, die is hard, en die staat(?)
Ik zou misschien proberen om wat anders te gaan fotograferen, misschien mensen of iets?