Amiclubwear

Hey iedereen
Ik ben al enkele maanden verliefd op amiclubwear.com
Een amerikaanse webshop met vele goedkope schoenen en kleding.
Door de modellen lijkt het vaak een tikkeltje ordinair maar vele jurkjes zijn echt wel mijn ding …
Op het internet lees ik postieve en negatieve commentaar volgens de ene is het een “scam”/oplichterij en volgens youtube filmpjes is het géweldig…
Ze doen vaak ook acties wat het voor mij aantrekkelijk maakt om te bestellen.
Tot nu toe heb ik nog niets gekocht omdat veel dingen snel uitverkocht zijn en ik heb geen visa kaart en dus enkel paypal en dat duurt toch 2 dagen om het geld over te zetten.
Ik heb dus 2 vragen:

• heeft er iemand al ooit besteld bij amiclubwear ? (of op de hoogte van andere mensen die dit hebben gedaan (NL/BE)
  • de verzendkosten kan je pas weten wanneer je echt je bestelling hebt geplaatst en dat vind ik lastig, ik zou graag een idee hebben hoeveel het met zou kosten voor laten we zeggen 3 jurkjes …
  • iemand die van zin is hier te bestellen maar om de verzendkosten/taxen te delen die iemand zoekt die ook het van plan is (mijzelf dus) liefst iemand uit belgië

De meeste jurkjes zijn tussen de 20 en 30 $, dit is dus 15 à 20 euro.
Mocht er iemand dus ervaringen hebben met deze webshop / in belgië wonen en willen meebestellen laat het mij dan weten :slight_smile:

http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-50958542405417_2155_4834179547

http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-50958542405417_2160_46438349951

(PS: dit is absoluut geen reclame, heb nog niets gekocht bij dit merk ben gewoon op zoek naar ervaringen!)

Nevermind, domme reactie. : p

hmm dit lijkt mij geen reclame ?

Lol wat is dat toch met die forums het is géén reclame ok ik heb nog nooit bij hen een bestelling geplaatst! Ik ben op zoek naar meer informatie aangezien ik op het internet enkel amerikaanse meisjes vind en dus geen ervaringen van NL/BE personen … en ik stel toch vragen …

Het is geen reclame volgens mij…
Heb even haar andere forumposts gelezen en die zijn gewoon normaal, zelfs foto’s bij het Primark topic!

Nouja, sorry, maar met zinnen als “De meeste jurkjes zijn tussen de 20 en 30 $, dit is dus 15 à 20 euro voor prachtige jurkjes …” en “Ze doen vaak ook leuke acties zoals 40 % korting op alles.” lijkt het een beetje reclameachtig en het feit dat je hier net nieuw bent werkt ook niet mee.
Als het niet zo is: sorry, maar tegenwoordig zijn er zo ongelofelijk veel mensen die zich hier aanmelden voor de reclame.

Ben een beetje achterdochtig geworden ben ik bang.

Ik heb echt geen idee, had nog nooit eerder van die site gehoord.
Maar moet je vooraf betalen dan?

Ik ben gewoon enthousiast :frowning_face: en het was een klein beetje om (indien er zijn) mensen te overtuigen om met me mee te bestellen :stuck_out_tongue: ik kijk al maanden naar die site en heb nog niets gekocht vandaar dat ik gewoon helemaal zot ben gedraaid haha… nee het is echt geen reclame gewoon wat enthousiast en in de examensfeer… Ik zou men facebook account willen geven maar het is nog steeds het internet natuurlijk, heb een persoonlijke blog met mijn nicknaam dus ben wel degelijk een echt persoon (21 jaar oud studente uit belgië!)
Voordien had ik een andere account maar ben dan van e-mail verandert en dit is een NL site dus veel zit ik hier niet op.

Net zoals elke online shop moet je uiteraard betalen vooraleer je je goederen krijgt hé :grinning: Het probleem is dat de shipping kosten pas worden gegeven vlak voor je betaling en aangezien mijn paypal op 0 euro staat kan ik dat niet zien :grinning:

Inderdaad (l) primark, NL meisjes zijn gewoon sneller op de hoogte van zo’n dingen dus dacht dat jullie dit merk misschien kende :slightly_smiling_face:

Ik heb de beginpost wat aangepast … hopelijk is het zo beter :slightly_smiling_face:
Ik ga ondertussen wat leren hopelijk zijn er mensen die wat antwoorden kunnen geven :stuck_out_tongue:

Haha, ik ben ook wel overtuigd. Heb mijn eerste reactie weggehaald. Sorry. (:

Echt heel vet!
Maar ik heb geen ervaring en durf het eigenlijk niet aan om te gaan bestellen

ik koop bijna elke maand daar kleding zeker als er 50% korting is
alles netjes ontvangen duurt ongeveer 16 dagen dus dat is te doen.

Klopt het dat de verzendkosten redelijk hoog zijn?

Ik vind wel mee vallen
het is net hoeveel je kan uit geven per maand

Ik koop daar alleen als er 50% korting is

WEG

Mijn vriend zegt net jij moet geblokt worden straks heb je een eigen winkel
Jaaa en dat kan het wel gaan worden want heb weer bestelling geplaatst

:hugs:

I LOOOOOVE de kleding van Amiclubwear. Heb er jammer genoeg nog nooit besteld maar heb elke keer weer een wishlist van hier tot in Tokio.

Moet nu toch eindelijk maar eens gaan bestellen :grinning:

ik vind 't best ordi haha