AMFI.

Ik ben aan het kijken naar het AMFI, het Amsterdam (International) Fashion Institute. En ik denk dat ik er helemaal mijn ei in kwijt kan.
Nu vraag ik me af of iemand is die ook aan het kijken is voor deze school? Of er iemand is die toevallig op deze school zit? Heeft iemand negatieve/positieve feedback over deze school? En als iemand toevallig een andere mode studie op het oog heeft, post het hier! Misschien breng je andere nog op ideeen.:slightly_smiling_face:
Dankuu.

ik heb er een halfjaar een minor op gedaan en weet waar je aan begint. Ze verwachten dat jij je hele leven op geeft voor hun.

een vriendin van mijn zus wilt er heen gaan (:
oke, hier heb je niks aan, zie dit maar als een upje!

weinig vrijetijd/vakantie dus? lange school dagen?

weinig vrije tijd, lange dagen, je hebt wel vakantie maar je moet dan zoveel voor school doen dat je niet echt vakantie hebt! anders note je me maar voor meer info, ik heb het natuurlijk maar een halfjaar op gezeten maar ken ook veel mensen die erop zitten/gezeten hebben

heee zit jij op MIC ofzo:)? ik ga daar mis ookheenxd

oh een studie kiezen is zo lastig! Ik moet echt nog maar meegaan met zo;n meeloopdag. maar ik ben een beetje laat mm.

@xGMo; ik heb een tijdje naar het toerisme gekeken, maar daar wijk ik nu steeds meer vanaf. Maar aangezien ik nu al een aardige tijd met kleding en mode in contact ben zegmaar leek het me wel een leuke studie. Ik lees er soms alleen niet al te veel goede feedback over haha.

hahaha, ja nou dat was gelukkig niet mijn eerste idee erachter. ik hou gewoon van dingen te ontwerpen/tekenen etc. gewoon het creatieve bezig zijn:). De brochures zijn aangevraagd, en nu inderdaad maar even zoeken naar data’s voor een opendag.