amfi

Hee meiden,

Ik wil graag als ik klaar ben met school naar het AMFI. Heb alleen gehoord en gelezen dat ze maar een beperkt aantal mensen toe laten en dat je allemaal testen moet doen. Zit iemand op deze school, en wat heb jij moeten doen om aangenomen te worden? Ik ben nieuwschierig, wil er namelijk super graag heen! Alvast bedankt! xx

Jaa, ik vind de school niet zo heel leuk. Bij Amfi kan je nergens heen met je creativiteit, elk concept wordt in hun context gehouden en je bent niet goed als je je eigen gang gaat (ook met de toelating) Maar anyway, je moet gewoon naar de open dag gaan (:

hahah de open dag was zaterdag :’)

volgens mij is er in april ook nog een open dag

hihi moest een keer voor het amfi een show lopen zag er wel vet uit. verder weet ik er niet zo veel van…
nutteloze post XD

Ik wil daar ook naartoe. Je moet zeg maar een soort van geschiktheidstoets doen.

Je moet stukken meenemen (15 dacht ik?) die je hebt gemaakt en foto’s hebben van hoe je te werk gaat.

Weet iemand iets wat je kan doen waaruit kan blijken of je dit echt wilt? Vage redenering, maar ik bedoel dat ik het nog niet helemaal weet. Naar iets als het AMFI gaan lijkt me heel leuk, maar je moet je er echt voor 100% voor inzetten. En als ik dan toch de verkeerde keus maak en me er al heel erg voor heb ingezet is dat niet zo fijn.

Bedankt allemaal!
@JustxDreaming jaa idd, dat heb ik ook! Maar sommige hoor ik dat ze het echt leuk vinden, en van sommige weer dat het tegen valt! dus weet het nog niet echt… maar ik zit nog in de 4e haha en moet nog 2 jaar dus kan ik nog ff kijken!

Vandaar dat ik ook nog niet naar de opendag ben gegaan:)

Haha ik zit ook nog maar in de 4e, van het vwo dus ik moet sowieso nog 2 jaar hierna.
Maar het lijkt me wel wat om mode te gaan ontwerpen o.i.d.

Is tekenen trouwens verplicht? Ik heb namelijk geen tekenen, wel kunstgeschiedenis (zit bij muziek in). Het is altijd handig ja, maar ik wil niet nu nog veranderen van muziek naar tekenen…

Na ik heb het profiel N&G en daarmee voldeed ik gewoon aan de eisen! Als je ook maar economie heb volgensmij! Wat voor pakket doe jij dan?