AMFI fashion & branding

Hee girls,
ik wil supergraag naar het amfi… en de opleiding fashion en branding gaan doen.
ik wil graag in contact komen met iemand die deze opleiding doet/gedaan heeft om te weten hoe de opleiding precies is en of de school een aanrader is.
Ik hoor graag alles wat jullie weten over deze opleiding!

Een vriendin van me wil graag naar het AMFI, maar dan wel de Design opleiding ofzo. Ik ben er laatst met haar wezen kijken, en het zag er allemaal wel leuk uit.

ik ben naar de open dag geweest en ik adviseer je dit ook te doen! helaas is die dus wel net geweest… ik vind het echt heel tof en precies wat ik verwachtte, verder heb ik geen ervaring helaas.

wil het volgend jaar doen dus ik ga sowieso nog naar de open dag… maar hoe ze het presenteren en hoe het egt gaat is meestal verschillend dus daarom hoop ik op reacties van mensen die erop zitten :slightly_smiling_face:

Ik wilde dit ook heel graag doen, maar de opendag viel mij best tegen. De richting fashion en branding is echt super tof, maar het eerste jaar vind ik niet leuk. Je doet dan met z’n alle hetzelfde dus dan moet je ook tekenen, naaien, kleding maken/ontwerpen etc. Als er nou iets is wat ik niet kan, is het dat. Je moet ook een vrij heftige intake doen en het werk is SUPER zwaar. Ze schijnen ook echt alleen de beste aan te nemen. Maar als je dit allemaal wel leuk lijkt en je kan dat dan is het natuurlijk erg leuk. :slightly_smiling_face: