Amfi: Fashion & Branding.

Hoihoi!
Na een jaar lang alleen te hebben gekeken op t forum heb ik besloten toch maar eens een profiel aan te maken hier op girlscene, haha :wink:!
Ik was benieuwd of hier ook mensen zijn die volgend jaar naar het amfi willen (of er al op zitten). Ik wil dit zelf namelijk erg graag en heb de formulieren enzo al uitgeprint (ik heb niet echt de meest aansluitende vooropleiding: mbo onderwijsassistente maar als je iets graag wilt… ) Misschien kunnen we elkaar ideeen geven over de toelatingsopdracht of studenten kunnen tips geven?
Alvast bedankt!

xx

Heey Michelle !

Gister ben ik naar de open dag geweest , en ik vond het helemaal geweldig!
Ik ga me ook aanmelden voor fashion & branding.
Was jij ook naar de open dag?

Groetjes Ilona

Ha gelukkig toch nog iemand, hihi :wink:
Nee ik ben niet naar de open dag geweest, helaas… Maar jij gaat dus wel?
Vertel me hoe was het ?!

Open dag was erg leuk ! Wel heeeel druk ! 4 maart is er weer 1 geloof ik !
Ik ga me binnekort aanmelden met een hele goeie motivatie haha want dat is wel nodig…Dus dat is wel spannendddd !!:stuck_out_tongue:
En ben jij nog van plan om die opleiding te kiezen?

Trouwens sorry voor de late reactie, zit eigenlyk nooit zo vaak op deze site!:stuck_out_tongue:

hee!

ik ben van plan ook naar het amfi te gaan. zit alleen nog in vwo5, dus moet mog een jaar wacht. :S (als ik dit jaar tenminste haal)
ben erg benieuwd wat je van de opleiding vind? ik denk dat ik 4 maart naar de opendag ga, want ik heb er nog niet echt een beeld van :grin:
xoxo

up

Op de HvA heb je het ook op HBO niveau… maar dan moet je dus wiskunde hebben en dat heb ik niet :’)

up!

-

Ik ben vorig jaar naar een meeloopdag geweest, was vanuit school geregeld.
Het was niet helemaal wat voor mij, het leek me super leuk met fashion en merken enzo. Maar toen ik daar kwam hoorde ik dat je in het eerste jaar een algemeen jaar heb, dan moet je dus ook ontwerpen, naaien etc. Er waren grote kamers met alleen maar strijkplanken en naaimachines etc, niks voor mij!!! Je moest ook model natekenen enzo, echt een ramp ben ik daarin! Hoorde ook dat je er alleen op komt als je super gemotiveerd bent en bereid bent om ipv 40, 80 uur per week te werken aan je opdrachten. Je moet heel veel thuis doen etc. :slightly_smiling_face: Strenge toelatingseisen ook!

Wil je niet afschrikken hoor, maar ik wilde me al bijna inschrijven maar toen ik dit hoorde heb ik er toch maar van af gezien. Kan heel goed dat jij het wel super leuk vind om te ontwerpen, tekenen enz! Ik ga zelf naar het Media, informatie & communicatie in het gebouw ernaast haha. :grinning:

Hahaha ik snap dat ontwerpen enz. niet jou ding is en het is mijn ding ook egt niettt!!! haha maarja je moet er toch wat voor doen het komt niet allemaal vanzelf , en ik neem aan dat je dat daar leert.
Ik doe de opleiding ondernemer niveau 4 en heb dus veel bedrijfseconomie en hoef dus geen bijspijkercursus te gaan doen.
Hoop dat ik door mijn motivatie wel toegelaten word! en zo niet,dan wil ik dus ook Media, Informatie & Communicatie gaan doen dus wie weet kom ik je nog eens tegen =P

xxx

Ga je daar dan volgend jaar ook heen? :slightly_smiling_face: Als je weet of je bent toegelaten of niet moet je me maar even berichtje sturen als je er aan denkt, ben ik wel benieuwd naar! :grinning: Succes in ieder geval. :slightly_smiling_face:

Wat is het verschil tussen Fashion & Branding en Fashion & Management?
En wat kan je er later mee doen?
Inkoper bij een merk ofzo?

Management is bijvoorbeeld het inkopen doen voor bedrijven en branding is meer het bedenken van een concept voor een merk :wink:.

Ik wil ook super graag Fashion & Branding gaan doen, dat is echt mijn ding! Alleen ik lees hier dat je in dat algemene jaar ook moet ontwerpen en naaien, maar ik heb nog nooit in me leven iets ontworpen of genaaid! Verder vind ik alles echt GE-WEL-DIG aan deze opleiding. Behalve verder dat er bijna alleen meisjes op zitten, toch wel jammer…

Ik wil deze opleiding ook gaan doen. Maar ik kan ook totaal niet naaien of zo. Haha.

Aangezien het volgende jaar er al weer bijna aankomt… was ik heel erg benieuwd of er veel zijn die op het AMFI zitten? Zit er zelf ook erg over te denken om Fashion&Branding te gaan doen, doe dit jaar namelijk examen [havo] Is het erg Moeilijk? En wat kan ik allemaal verwachten?

…?

Ik ben 13 november naar de opendag geweest. Het lijkt me echt een super leuke opleiding alleen erg zwaar. En weet niet of het daardoor wel echt iets voor mij is…

Ben ook wel benieuwd of er hier iemand is wie nu op het AMFI zit?