AMFI Amsterdam

Hee girlsceners,
Ik zit nu in HAVO4 en wil hierna heel graag een mode opleiding gaan doen, en het Amfi leek me wel wat! Zijn er meiden die hier op school zitten of ook heen willen?

Liefs,

Ik zit er naast op school. Mij lijkt de sfeer daar helemaal niks. Er zit een meisje in mijn klas die AMFI heeft gedaan, maar ze is er mee gestopt, omdat er in de klas al een soort concurrentiestrijd is: wie heeft de mooiste kleding aan, wie is het creatiefst, wie haalt de beste cijfers. Lijkt me niks!

De vriendin van mijn broer doet het. Er was een hele strenge toelating maar ze was aangenomen, en ze vind het erg leuk. Maar die toelating ligt misschien aan de richting die zij heeft gekozen, dat weet ik niet (:

ik doe dr een minor van een halfjaar. en het is precies zo zoals ex-leerlingen mij vertelden. Ze eisen echt dat jij je hele leven opgeeft voor hun. Een sociaal leven…daar hebben zij nooit van gehoord hoor. En we weten nooit wt we moeten doen, want alles wordt op het laatste moment pas duidelijk. En het rooster veranderen ze gerust een uur van te voren. Ik raad het je echt af!

Mij lijkt het een super vette school, ik wil graag de modekant op en deze school lijkt me erg geschikt, maar ja ik zit er nog lang niet op dusja…

HEEEIIII
ik ook :'3
ben vorig jaar naar de open dag geweest, super tof!

echt? :cry:

Oh haha iedereen heeft er echt een eigen mening over! Ik ben er nog nooit geweest, maar op het eerste gezicht lijkt het me echt een superleuke opleiding. Maar met die concurrentiestrijd geloof ik best! Meer reactie’s?

Ik was naar de open dag geweest, maar ik vind het helemaal niets. Je moet echt een talent en passie voor mode hebben en het meer dan alleen ‘leuk’ vinden. Verder is de school wel heel mooi, maar het spreekt me gewoon verder kwa opleiding en mensen niet aan… Maar ieder z’n mening!

Upje