Amfi 2022-2023 aanmelding

Hey girls,

ik heb veel gezien over Amfi intakes hierop van vroeger, maar kan geen een vinden over nu. Zijn er mensen die nu bezig zijn met de aanmelding voor Amfi? De intake dag is deze zaterdag, dus hopelijk kan ik een paar mensen vinden voor advies!

Hoi! Ik zit zelf op de hva op de faculteit digitale media en creatieve industrie (Dus waar de AMFI ook bij zit), maar doe zelf CMD. Heb van docenten gehoord dat veel mensen van de AMFI ook inschrijven bij mijn opleiding. Ik wil je geen valse hoop geven ofzo, maar het is natuurlijk wel belangrijk dat je een tweede optie heb aangezien de amfi aan numerus fixus doet :grin: En wellicht dat ze dat ook gaan vragen aan je tijdens het gesprek?

Maar oke, even naar het echte probleem…

Ik denk dat het bij het intake gesprek belangrijk is dat je enthousiast spreekt. Hiermee bedoel ik over jezelf, het studeren, je portfolio en ook over wat je graag wil leren bij de opleiding. Zorg dat je al wat vragen van te voren ‘oefent’, zodat je snel een antwoord klaar heb staan als ze dingen vragen. Ik denk dat je inderdaad ook veel kan hebben aan oudere topics!

Hopelijk heeft dit je een beetje geholpen!
xxx agape

Hi, ik heb 'm ook morgen! Super spannend, maar hoorde dat de opdracht iets van een collage/mood bord over de SDG’s gaat zijn. Succes!!!

ja klopt! ik heb hem binnen 30 minuten, alleen heb nogsteeds geen mail gekregen met een link naar teams. En gisteren kreeg ik oppeens om 3 uur een mail met een linkje voor een gesprek, terwijl dat zaterdag hoorde te zijn. ik ging de call ook in en er was niemand. heel gek allemaal :confused:

Jaa ik kreeg 'm ook pas 1 minuut van te voren, haha. Hoop dat alles wel goed is gekomen?

jaa de opdracht en het interview gingen super! na mijn interview lieten ze mij niet meer in de teams ruimte, dus ik wist niet zo goed meer wanneer de deadline was. ik had mijn opdracht rond 20 over 4 ingeleverd maar we begonnen later rond half 2 dus ik hoop dat t goedkomt.

Ah wat fijn! Neeee, meen je niet, raar… Duimen nu, vind het zoo super spannend… laat het weten als je de uitslag hebt!

Hi, heb jij in Brightspace ook een beoordeling ontvangen? Weet je toevallig wat deze beoordeling betekent?

nee? waar zie jij dat staan?

heb je ook twitter / insta of zoiets? zodat praten makkelijker is? mijn insta is @/jaxmijn

Ik heb je, als het goed is, een dm op insta gestuurd!

Heyy, hebben jullie je percentage al? Ik heb net mijn percentage van 75% binnen, hoop dat dit genoeg is :scream:

Hallo, ik heb mij ingeschreven voor de AMFI en ik vroeg mij af of je wat tips had? Ik heb mijn huiswerk opdracht al af, maar wat kan ik verwachten van de meerkeuze toets