Amerikaanse Netflix in Nederland ervaring

Ik lees al een tijdje mee hier op Girlscene maar ik heb nog nooit een post geplaatst. Nu de winter toch echt begonnen is in Nederland zit ik echt heel vaak Netflix te kijken :slightly_smiling_face:.

Nu kwam ik op Facebook een bericht tegen dat er in Amerika echt veel meer te zien is via Netflix dan wanneer je in Nederland kijkt. In die facebook post was ook een verwijzing naar https://www.finder.com/netflix-usa-vs-world-content. Hier zag ik dat in Nederland maar 32% van het aanbod te zien is in vergelijking met Amerika. Klopt dit?

Ik vroeg mezelf af of dit ook in Nederland te bekijken is en kwam tijdens het Googlen de pagina Netflix met VPN kijken: Uitleg en Stappenplan Juli 2021 tegen. Nu vraag ik me af of dit echt mogelijk is? Heeft iemand ervaring met het op die manier kijken naar de Amerikaanse Netflix? Of zijn er misschien andere manieren andere manieren om het aanbod van Amerika hier te bekijken?

Ik heb weleens VPN gebruikt en dan kun je inderdaad op de Amerikaanse Netflix. Ik doe dat nu eigenlijk niet meer, ik vind het aanbod op de Nederlandse Netflix ook prima. En je hebt op de Amerikaanse Netflix vaak geen Nederlandse ondertiteling. Is voor mij in principe geen probleem, maar een Spaanse serie kan ik dan niet kijken haha

Ik heb ook wel eens via VPN op de Amerikaanse Netflix gekeken. Het klopt dat het aanbod echt een stuk groter is. Maar omdat er best hevig op gecontroleerd wordt blokkeren ze elke keer die VPN IP adressen. Op een gegeven moment was ik het zat om telkens weer een andere in te stellen. In mijn pc hangt standaard een HDMI kabel naar de tv, dus alles wat niet op Netflix staat download ik wel gewoon :stuck_out_tongue:

Bij mij lukte het vroeger wel met Hola, maar nu zijn bijna alle VPN programma geblokkeerd. Het aanbod is idd wel veel groter op de Amerikaanse Netflix!

Ik gebruikte wel eens Hola, maar dat werkt voor mij niet meer. Dan krijg ik een melding op Netflix als ik een serie of film wil kijken, dat de “Proxy” niet juist is. Dus ik doe het niet meer.

Netflix is een geospoofing program, waardoor de locatie van je computer (via internetverbinding en IP adress) integraal wordt opgenomen bij een aanmelding.

Via een betalende VPN kan je het eventueel wel doen (zoals ExpressVPN), of je kan proberen het opnieuw overschrijven om die trial period eruit te halen (en zo het programma kosteloos erop te zetten). In plaats van het VPN te omzeilen, maakt het programma verbinding met een Amerikaanse VPN server en beschermt het je online activiteiten.

De Amerikaanse Netflix is ​​goed, maar ik gaf er de voorkeur aan om VPN te gebruiken, omdat je met VPN toegang hebt tot alle bibliotheken zoals de VS, Canada enz. Waar je verbinding wilt maken. Ik gebruik IPVanish dat het beste is voor streaming. IPVanish is een goede Nederlandse VPN-optie.

probeer vpn https://en.finevpn.org/ te gebruiken, het helpt meestal meteen.

Oud topic, slotje