'Amerikaanse' kamer inspiratie

heee,
ik hou erg van de Amerikaanse stijl in kamers. ik zou het zelf ook graag willen maar ik heb geen idee hoe. ik heb namelijk een l-vormige kamer en er is veel licht en het is hoog. ik wilde vragen of jullie misschien nog ideeen, foto’s, tips etc. hadden.

Volgens mij heeft niemand echt een idee wat je bedoelt, misschien kun je een voorbeeldfoto neerzetten?

bedoel je nou een amerikaanse slaapkamer als in wat amerikanen vaak als slaapkamer hebben (groot tweepersoons bed in midden van de kamer, veel kussens op het bed etc) of een kamer met een amerikaans thema zoals een vlag en kaart van amerika enzo?

Nou ik denk dat ze bedoelt dat het handiger is voor ons als je een foto post van HOE een Amerikaanse kamer er volgens jou uitziet. Als jij vindt dat dat met een Amerikaans thema te maken heeft, dan post je daar een foto van. Zo niet, dan doe je dat niet.

Erg onduidelijk dit, in amerika zijn alle slaapkamers ook anders hoor maar koop een groot (2x2m) bed en gooi daar een shit load aan kussens en een donsdeken en sprei op.