Amerikaans voedsel samen kopen?

Ik weet niet of dit toegestaan is, maar anders hoor ik het wel;)

Ik wil Amerikaanse spullen kopen die alleen op een webshop te koop zijn en het is allemaal best goedkoop, maar het wordt pas verzonden bij een bestelling boven de ¤27,50 :s

Zelf heb ik nu aan ¤14,83 dus ik moet nog ¤12,67. Ik kan het bestellen voor ons allemaal en dan vanaf mijn huis weer verzenden naar jullie (moeten we wel even kijken naar verzendkosten)

die site heet usfoodz
Hopelijk doen er mensen mee en anders pech :frowning_face:

Liefs,
Sarah

upje

waarom wil je amerikaans voedsel als ik vragen mag? :slightly_smiling_face:

Ik wil kool aid om mijn haar mee te kleuren (KristaBradford like) en kool aid is naar mijn weten niet in nederland verkrijgbaar:(
en toen zag ik nog skittles met 2 smaken aan de binnenkant en mijn zusje zag Willie Wonka repen dus zo kwamen wij erbij;)

je haar kleuren met kool aid? haha kool aid doet mij altijd denken aan shane dawson, sorry maar ik heb geen nood aan amerikaans voedsel, zie dit maar als een upje (:

shane dawnson ken ik wel, maar kijk zijn filmpjes vrijwel nooit, haha

up

upje voor jou! hoop dat je iemand vind. :slightly_smiling_face:

Zou het graag willen maar mag niet. Succes. :slightly_smiling_face:

Lol, die Wonka Gobstoppers heb ik hier naast me staan, gewoon gekocht bij America Today.

@Sparrow
America Today is toch kleding?

Jammer dat ze geen twinkie’s hebben

Ze hebben (in de grotere winkels) ook Amerikaanse koekjes e.d, maar niet zoveel. (:

Als ik iets leuks tussen alles vind wil ik misschien wel meedoen.

^Ok;)
Laat het me maar weten

Waar ik woon hebben ze koolaid in de toko en ik weet dat er in Utrecht ook een winkel is die kool aid verkoopt.

ah, ok:)
Ik ga hier anders ook even bij toko kijken, is misschien dan wel slim!

Als je uit amerika bestelt moet je echt heel erg opletten op de importkosten! Dan is het misschien nog wel goedkoper om het gewoon alleen te bestellen en niet met grote hoeveelheden: als je onder de 40 (? zou t even opzoeken) euro blijft (en let op, dat is inclusief verzendkosten!), dan hoef je geen importkosten te betalen. Anders wel, en dat is volgens mij 20% van je totale bedrag.

Daarbij betaal je meestal verzendkosten naar hoe zwaar je bestelling is, dus samen bestellen… denk er nog eens over na! Weet niet of het handig is. En ze hebben dus ook veel gewoon hier, als je even goed zoekt :slightly_smiling_face:

^oh, zie nu pas dat! Sorry!

Bij de grote C1000’s verkopen ze ook Kool Aid :slightly_smiling_face: