Amerikaans snoep!!

Heey dames!

Ik zit graag op het topic; eten wat je niet in nl kan kopen. En zag dat mensen graag bepaalde snoep missen. Heb veel rond gesnuffeld op internet voor bepaald snoep zoals nerds maar kon dit alleen vinden tegen een hoge prijs. En dan moesten er nog shipping kosten bij komen. Maar ik heb nu de goedkoopste Nederlandse site gevonden voor al dat snoep. Bijv van; wonka, herseys, Mike and ike, livesavers en noem maar op. Ik heb zelf al besteld en was heel blij met mijn doos met snoep. Ik raad het jullie aan maar niet als reclame!!! deze site zijn geen kennissen vrienden of wat dan ook dus reclame vindt ik dit niet. Omdat meiden hier van snoep houden en er graag niet teveel voor willen betalen is dit de beste site om snoep te bestellenl
DEZE SITE IS NEDERLANDS hij is voor heel Europa dus ook voor mensen in het Duits of Engels. Betalen kan gewoon via ideal en deze mensen zitten in venray en Barendrecht.

www.sprinklesus-store.com

Hmm, ik neem een kijkje, maar ik ken zelf niet echt amerikaans snoep :’)

Ik heb laatste een pakketje bestelt op de site: www.usfoodz.com
Ik zag op Youtube een meisje die daar over vertelde en haar pakketje uitpakte.
Dus, ik raakte nieuwsgierig en nam even een kijkje op die website, waar ze haar pakketje had besteld.
Zo zijn er dus nog meer van die site’s en volgens mij verkopen ze allemaal ene beetje dezelfde producten…
Het is wel leuk om op zulke website even wat rond te kijken om te zien of er wat nieuws is.

Ja ik heb ook gekeken op www.usfoodz.com maar daar zijn de prijzen behoorlijk hoog.

Dit is echt de goedkoopste site en daarom raad ik deze aan. Er kan ook gewoon met ideal worden betaald. Of met overleg met sprinklesus (had ik zelf ook ) een rekening bij je pakket.

^Ha, Teske zeker :slightly_smiling_face: Ik zag dat filmpje ook en het leek me erg lekker, maar om nou zo’n hele doos te bestellen…

Ik ga is kijken op YouTube het maakt me nieuwsgierig

Zelf ken ik niet echt veel Amerikaans snoep en zou ook niet het ook niet gauw bestellen allemaal eigenlijk haha

Ik vind dus echt geen youtube flimpje hoor :'D.
Kan er iemand er eentje plaatsen?

i lovee teske!

en dat snoep enzo lijkt me echt zoo lekker, maar ik heb er het geld er niet voor over

Ik ga denk ik gewoon sparen :'D.

Is de nederlandse versie ook betrouwbaar? www.usfoodz.nl?

Upje.

Upje.

Ik ben al een tijdje opzoek naar kaneel kauwgom!
Mijn vader was een tijdje geleden naar Amerika geweest en die hadden ze daar schijnbaar, maar ik zie ze echt op geen enkele site die amerikaans snoepgoed verkoopt! Ik zie soms wel die “Hot tamales chewing gum” staan, maar weet niet of dat de echte kaneelkauwgom is. Iemand tips? X

Had sportlife vroeger niet kaneelkouwgom?
Daar was ik echt verslaafd aan! Weet niet of ze het nog hebben.

het lijkt me echt zo ranzig he
maar ooit wil ik een reeses peanutbutter cup proberen O.O
geen idee of je die hier hebt in de winkels in iedergeval niet.
er is trouwens een nl site die allemaal snoep verkoopt(en ook heel veel amerikaans ja)

Jezus, daar zitten lekkere dingen tussen. Dankje voor de link!

Dit is een linkje naar de video van Teske:
http://www.teskuh.nl/blog/2012/01/13/usfoodz-unboxvlog/

Ik heb een pakketje besteld op: www.usfoodz.nl
Het was erg grappig, er zaten nog 3 stuks gratis chocolaatjes bij en verder gewoon m’n dingen die ik had besteld.
(Bijv. kauwgom met appeltaartsmaak, m&m met kokos smaak enz)

Ik vind het jammer dat je geen ingrediëntenlijst ofzo hebt! Ik kannamelijk niet alles eten :frowning_face:

@ Eline, Wauw kun je me de link geven van die kauwgom met appeltaart smaak? Die M O E T ik hebben :’)

Ja hot tamles is wel een kaneelsmaak (en hot)

@ikwilgeennaam. Daar zijn ze nog mee bezig. De site is namelijk net open. Als je dingen ziet en je zou willen bestellen zou je een mail moeten sturen of je dat kan hebben. Ik had het namelijk ook ik mag geen kiwi/kiwizuur etc.

Deze site is de goedkoopste Nederlandse site die er is. M&M zijn hier bijv 0.99 en op bijv USfoodz 1.20 niet heel veel maar je moet voor 27,50 snoep kopen wil het gratis verzenden zijn. Voor de zelfde prijs bij sprinkler heb je dan meer snoep.