Amerikaans feest

Hallo,

Ten eerste hoop ik dat er niet al een soort gelijk topic bestaat, in ieder geval kon ik hem dan niet vinden.
Omdat ik in Augustus voor een jaar naar Amerika vertrek, geef ik binnenkort een afscheidsfeestje met Amerika als thema. Er zullen zo’n 30 mensen komen en we gaan eerst BBQ’en en dan gaat het tot een uur of 1 door.
Hebben jullie leuke ideeën qua eten, drinken en decoratie wat in het Amerikaanse thema past? En weten jullie eventueel nog liedjes die over Amerika gaan?

Dankjewel!

Amerikaans snoep? Dat je zo’n tafeltje na de BBQ neerzet met allemaal amerikaanse producten :slightly_smiling_face: Kan je in van die winkeltjes kopen, je hebt er 1 in utrecht maar je hebt er volgens mij wel meer en je kan ook via internet bestellen :slightly_smiling_face:
En rode plastic bekertjes! Moet ik meteen aan van die amerikaanse films denken :slightly_smiling_face:

Dit is ook het eerste waar ik aan dacht!

Dit mag hier: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-verjaardagstopic-feest-en-cadeauideeen-140798.0.html

En inderdaad, rode bekertjes, en spare ribs en hamburgers en friet met Amerikaanse fritessaus. En ik zou qua muziek even wat ‘echte’ Amerikaanse muziek opzoeken, beetje van die rauwe country-muziek of Nirvana, The Black Keys, The Doors, enz.