Amerikaans/Engels forum ?

Hee!

Weet iemand toevallig een leuk Amerikaans of Engels forum?

O, dit hou ik wel even in de gaten :slightly_smiling_face:.

de amerikaanse ellegirl ofzo. Of The fashion spot

Nee, weet ik niet.
Je kunt ook een Engels topic aanmaken, waar alleen Engels getypt mag worden (of is dat er al, ergens?)

Jaah! Een soort van Engelse slowchat ^^

Eigenlijk is dat best een goed idee.

Misschien dat je een bepaalde artiest helemaal leuk vindt? Die hebben op hun officiële site meestal wel een forum:) maar daar moet je ook maar weer van houden, om met medefans te praten

ja een Engelse slowchat is echt een goed idee! Goed om je Engels een beetje te oefenen!

Dat vind ik eigenlijk ook wel een goed idee, mijn engels mag nog wel ietsje beter haha!
^^

Jaaaa, goed idee… engelse slowchat!

ik doe mee met de engelse slowchat!

We hebben ooit al een soort Engelse slowchat gehad, maar ik weet niet meer hoe die heette. Een nieuwe is wel leuk :slightly_smiling_face:.

Ja, ik zit op een Amerikaans forum.

Vraag me af of mensen dan serieus blijven en niet even gauw tussendoor Nederlands praten xD

echthe bathy

Er is toch al een ´engels´ topic? Dat weet ik bijna wel zeker, weet alleen niet hoe die heet.

4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan 4chan

Die engelse slow werd toen verbannen naar Onzin, wat onzin was, en toen ging hij dood.
Hij had gewoon in Lifestyle moeten blijven staan.

Oke, dus wordt er een Engelse slow chat aangemaakt? (:
Als die er komt, doe ik mee!

maar als die er komt, moet niemand NL gaan praten he, dat is gemeen ;p