Amerika

Welke producten raden jullie aan om mee te nemen uit amerika?
Liefst van die dingen die je niet hier hebt.

maybelline en loreal etc. zijn veel goedkoper in amerika. Ik raad aan van maybelline de baby lips te kopen, dat zijn goed verzorgende lipbalms(met verschillende kleuren) die ze niet in nederland hebben. Voor de rest zou ik even kijken voor barry m en MUA, alhoewel ik niet zeker weet of ze dat ook hebben daar. x

Compleet amerika mee hierheen nemen. :relieved: Doe je mij en heel veel andere meiden een groot plezier mee! :astonished:
Ik wil ook zo graag naar amerika ahhh!!!

Zijn UGGS niet ook veel goedkoper in Amerika? Of heb ik dat een keer gedroomd. Niet dat mij die dingen boeien, maar misschien dat vriendinnen ze willen haha?

Ja klopt, m’n zusje heeft ze ook daarvandaan. Er is trouwens ook een topic hierover, specifiek met eten, misschien kun je daar ook kijken? dit is niet bedoeld als ‘ehh, hallóó, er is al een topic’ maar als ‘daar staat ook veel in, kijk daar eens’

Overigens vind ik de topictitel wel heel onduidelijk.

Ik weet niet voor hoelang je gaat, maar ik zou sowieso een dag besteden aan zo’n outlet, die heb je bijna overal in Amerika en daar hebben ze bekende merken voor goedkoop.

Alle amerikaanse merken zijn daar super cheap dus even opzoeken welke merken allemaal amerikaans zijn.

wat ik vooral goedkoop gekocht heb is: MAC make up, loreal make up, CHI aanrader!!! converse en vans.

Misschien heb je vrienden die van plan zijn een iPhone te kopen en kan jij er een meenemen voor hen. Want daar zijn ze veel goedkoper.

apple producten zijn er goedkoper!

US FOOOOOD!

Liefst beauty producten

Iemand nog?

Lady Speedstick en Secret deo’s.

Sowieso Sendra’s, Sendra riem, forever 21, merken als tommy hilfiger, levi’s en allstars ( ik heb gehoord van een vriendin dat ze daar maar 15 euro zijn) Topshop misschien. En Abercrombie&fitch !!

Oh sorry het was geen beauty… Verder wel leuke merken hoor ^

Victoria’s secret!

Ik zou sowieso veel Urban Decay, MAC en Lush dingen meenemen, vintage winkeltjes afgaan, veel lekkere dingen eten (oké, hier vroeg je niet specifiek naar, maar toch) bij o.a Nutelleria, Dunkin’ Donuts, Pinkberry, Magnolia’s, etc. En dan nog even langs Target en Walmart gaan.

Jaaa, en natuurlijk langs Sephora en die even helemaal leeg plunderen. En op zoek naar naar veel Hello Kitty en Tokidoki (make-up) prul.

Uhh, kan wel haha.

De meeste dingen die ik wilde zeggen, zijn volgens mij al genoemd, haha.

Qua beauty wilde ik nog Nars en Philosophy zeggen.

En ik weet niet of je van lezen houdt, maar anders moet je echt even langs een Barnes & Noble. Heerlijk. Een enorme boekenwinkel, vaak met een ingebouwd restaurantje (of Starbucks), luie fauteuils én een enorm assortiment. Ze hebben daar ook heel veel stationery enzo, aparte spellen en nog heel veel andere boeken, echt heel leuk.

Oh, en je hebt naast de Sephora ook de Ulta by the way, die is ook leuk.