Amerika only topic

Hi guys!!!

Love America? WELCOME ON BOARD!

Na wezen kijken rond de forum kwam ik geen 1 topic over Amerika tegen zoals de anglofielen dat hebben dus bij deze, dit is dan de OFFICIELE EN ALGEMENE AMERIKA TOPIC voor alle DIE HARD Amerika fans! En die natuurlijk heel actief zal blijven. (Dat is natuurlijk de bedoeling)

Dit topic zal heel wat informatie hebben over Amerika o.a.

-emigratie

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/540/NyIbfB.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/540/8PiOcx.png

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/673/3OT9Ba.jpg

Ik wil dat dit topic NETJES & LEUK blijft
En natuurlijk heel gezellig!
*no drama allowed!!!

So enjoy this ride…it’s going to be Lots of fun guys!!!

http://imageshack.com/a/img538/8862/wQU1hz.gif

Heb je ervaring als hostess? En ben je goed in de engelse taal?
Misschien is dit wel wat voor jou!

Pullmantur cruise is op zoek naar
International hostesses (Dutch speaking)

Geintereseerd?
Hier is de link om aan te melden. (Thank me later :upside_down_face:)
http://www.hcareers.com/seeker/search/view?jobAdId=F8AF1F49B772EE24&type=partner&source=indeed

Mag niet volgens mij.

We hebben inderdaad gisteren het topic gesloten, maar we hebben daarna ook overleg gepleegd, mede na een berichtje van een gs-er. We denken namelijk dat er waarschijnlijk wel veel animo is voor een topic zoals deze. Vandaar dat ik TS heb gevraagd of zij haar topic alsnog wilde openen met een leuke beginpost. Andere landentopics staan we vanaf nu ook toe, zolang deze maar echt enkel over landen gaan en niet over regio’s (ivm het overzicht bewaren).

Oh, leuk! Negeer dan maar wat ik gezegd heb, haha.

Ik ga misschien op Erasmus naar Amerika, maar nog geen idee waar precies. :’)

Yeah finally! Ik mistte al zo’n topic. Zijn weinig mensen in mijn omgeving die van Amerika houden net zoals ik! :upside_down_face:

top! ik hou zo van amerika <3

ik ga in november naar ijsland voor een paar dagen en daarna vlieg ik door naar NYC voor een paar dagen, heb er zin in! :upside_down_face: mijn vriend is er nog nooit geweest en voor mij is het alweer 12 jaar geleden.

Jeeeuj. Misschien volgende zomer naar Amerika.

Leuk topic !

Mijn stiefvader is amerikaans, en mijn stiefzussen ook. ze zijn heel lief maar soms merk ik wel een heel groot cultuurverschil. vind het wel heel interessant om te zien soms haha.

Wat is jullie favoriete stad en waarom?
En als je er nog nooit geweest ben. Waar zou je naartoe willen. En waarom?

Ik zou echt naar California willen. Echt in die buurt daarzo. Of Miami. Die plaatsen lijken me zo interessant en zo lekker warm. :slightly_smiling_face: het zijn ook echt die plaatsen die erg bekend zijn.

In je titel staat Amerika, is dat de bedoeling?

Lastig! Ik vond Miami Beach heel mooi, maar vond Orlando ook wat hebben. Niet zo zeer de stad zelf, maar het sfeertje eromheen. Heb alleen Florida gehad, dus heb nog niet zo heel veel steden gezien.

Wil zelf heel graag de Keys afrijden en eigenlijk wil ik elk stukje in Amerika wel ontdekken. Denk dat elke staat je wel wat te bieden heeft. Vooral die mooie parken, stukken natuur, enz! De stad waar ik nu het liefste heen ga is San Fransisco! :slight_smile:

Ik ben vorig jaar in florida geweest. Het is leuk om een keer gezien te hebben maar ik hoef er niet naar terug. Miami vonden wij tegenvallen, ik durfde er niet goed 's avonds over straat en ik vond het gewoon niks. Kan ook deels te maken hebben met dat we daar veel regen hebben gehad. Orlando was leuk maar daar zijn eigenlijk alleen parken dus meer is er ook niet te doen. Wij zijn naar Key West gereden en hadden er redelijk spijt van. 3 uur rijden heen en terug naar het hotel en er was eigenlijk niet veel te beleven. Ja er was een strand, maar dat heb je overal :stuck_out_tongue: Nee, wij vonden het tegenvallen.

New York is echt een gave stad, ben er 1x geweest en ga in november weer, zo’n zin in! De mensen zijn daar wel heel anders dan aan de westkust. Beetje zoals wij, terwijl aan de westkust zijn ze weer super vriendelijk, dat ze nog net je voeten niet kussen zeg maar :stuck_out_tongue: Las Vegas is ook echt wel heel gaaf, ben ik nu 3x geweest en het gaat nooit vervelen.

Ik hoor in dit topic haha :") hopelijk blijft deze actief! Maar als het goed is (ik hoop het echt…) ga ik ook in november naar Amerika! Ik wil de sfeer proeven tijdens thanksgiving en kerst!! En BLACK FRIDAY is iets wat ik ééécht mee wil maken hahaha.

Klinkt inderdaad best wel negatief, jammer! Wij hebben hele andere ervaringen op die plekken. Wij hadden ook redelijk veel regen, maar vonden het niet zo erg vanwege de warmte. :bowing_man:

^ even offtopic maar omg wat is je haar mooiiiiiiiiiiiiiii op je profielfoto

ik wilde dat ook heel graag meemaken maar de tickets waren duurder als we later naar huis vlogen dus nou vliegen we met thanksgiving naar huis. volgende keer beter :wink:

Oh ik ben gek op Taco Bell <3

Black friday is inderdaad heel gaaf om mee te maken
Maar echt een chaos bij winkels zoals walmart,target ect.
Maar goeie deals dat je krijgt!!