american today

Wat vind je van de winkel ?en wat koop er veel?

mwahh ik had alleen een keer allstars gekocht … verder niets …

de allerleukste winkel ever <3 doet me denken aan het shoppen in america :slightly_smiling_face:

Best leuke winkel. Je kunt er veel verschillende dingen kopen.

Leuk! alleen soms een beetje duur, boven mijn budget zegmaar :relieved:

Er zyn wel leuke dingen, maar het is niet echt mijn ding Fso. . .
Alleen de tassen en de schoenen zyn leuk :smiling_face_with_three_hearts:

Leeeuk! heb ik laatst nog een blousje gekocht. Ik zag ook een leuke korte broek! (L) Maar was 50 euro, dus die heb ik maar laten hangen:(

• 10% korting met CJP :grinning:

Het is toch America Today?

ik ben d’r gister nog geweest maar ik vond 't een beetje tegenvallen gister…

Ik heb er net nog een truitje gekocht. Ik vind het een super fijne winkel voor basic aankopen. En neutrale kleuren. En ik hou van neutrale kleuren. Ze hebben er ook super chille korte en pyama broeken. En All Stars. En zomerkleren. En dikke truien. Naja, gewoon chille winkel.

America Today.

Anyways… In Den Bosch issie heel klein.
Maar die CJP korting is relaxed :slightly_smiling_face:

Superleuk, altijd als ik er ben wil ik heel die winkel leegkopen!
Helaas kom ik er niet zo vaak, omdat hij in Antwerpen is en ik in West-Vlaanderen woon… Maar die winkel is eigenlijk een van de hoofdredenen voor mij om naar Antwerpen te gaan. xD

Ik vind het echt een super winkel! Ik heb een heel leuk t-shirtje gekocht daar. Met alstars erop!

Ik koop er vaker kleren voor mijn vriend, ik vind de jongenscollectie daar echt super! De meisjes collectie is iets te casual maar de pyjama’s zijn zoooo fijn ;d

Ik ging er vorige week Zaterdag heen om Allstars te kopen, verder kom ik er nooit.

Ik koop er af en toe wat, vind het een hele leuke winkel, maar soms wel prijzig.

Het valt me altijd een beetje tegen.
Te hoge prijzen voor niet zo leuke spullen. :stuck_out_tongue:
Als het goedkoop was geweest dan ging het nog wel

er zit er toch ook 1 in groningen?, & is die voor meisjes & jongens?
want op de foto ziet het er nogal jongens achtig uit.

In Den Bosch is weer een nieuwe america today, nu zijn er 2.
Ik koop er niet zo vaak wat, is meestal best duur. Maar ik krijg 10% korting met mijn CJP.