American guy

Goed, ik zit dus ergens mee. En ik hoop dat jullie misschien raad hebben. Als je een soortgelijk probleem hebt, mag je het natuurlijk ook kwijt (:

Goed. Even een soort ‘update’ omdat ik nu ergens anders mee zit, en vind het ook zo nutteloos om nog een topic aan te maken.
Nou. Ik had dus nog met hem gepraat, en toen reageerde hij heel vaag? En later zelfs helemaal niet meer. Dus ik had ook zoiets van: ja laat maar.
Alleen ik had dus gezegd van: Nou… jij verteld en vraagt ook niet veel. Maar daar had hij niet op geantwoord. Dus ik had net gezegd van: Ja… sorry dat ik dat zei. Want ik voelde me er ergens schuldig over ofzo. Maar toen reageerde hij WEER niet. En ik snap het nu niet zo goed. Want… sinds hij dus zei dat hij me miste, zat ik erover na te denken, en nu denk ik dus steeds aan hem. Terwijl ik hem eigenlijk niet goed ken, en ook niet echt knap vind. Maar ik wil nu dus gewoon met hem praten, maar hij reageert niet. (of negeert me)
Nou weet ik ook wel dat het beste is: Hem gewoon laten zitten. Want het is toch al ingewikkeld. Maar nu blijf ik in m’n achterhoofd zitten van: Waarom reageert hij nou niet.

het eerdere verhaal:
Er is dus een jongen, die ik ongeveer een maand geleden heb ontmoet. Hij komt uit Amerika, en was hier maar voor een paar weekjes. Toen hij hier was wou ik zijn nummer vragen maar ik was bang dat hij een vriendin had, of me keihard zou uitlachen, en omdat hij toch snel weer ver weg zou gaan deed ik het toch maar niet.
Nou ja, ik had er eigenlijk niet echt meer aan gedacht. Maar toen begon hij vandaag opeens een gesprek op facebook van “hi beautiful.” dus we hadden eerst een gesprekje over vakanties, en toen was het weer even stil. Kwam hij opeens: “I miss you.”
dus ik zat van: eh… wtf :’)? Want we hadden bijna niet met elkaar gepraat. Dus dat zei ik ook. En toen zat hij van: “Ik weet het, ik had je willen zoenen maar ik was te verlegen. Wat had je gedaan als ik je gezoend had?”
Nou ja, ik heb nog nooit gezoend… dus ik had hem waarschijnlijk wel weggeduwd omdat ik me kapot zou schrikken. En dat probeerde ik uit te leggen, maar daarna zei hij dus niets meer. En ik weet nu niet zogoed of hij ook wel serieus was, want op zijn facebook enzo staat dat hij een relatie heeft (bij burgelijke staat). Maar hij zei van niet. Maar ik weet niet zogoed of hij me voor de gek wou houden, of dat hij het meende. En ik weet nu niet zogoed of ik hem mijn excuus moet aanbieden, want ik vind het echt een schatje, maar ik ken hem verder niet echt. Misschien komt hij volgend jaar weer naar nederland, maar dat is niet zeker.
En verdorie… ik heb hier echt geen verstand van.

Persoonlijk zou ik niets met hem beginnen (als je dat al van plan was).
Maar je hoeft toch geen excuus aan te bieden? Je zegt eerlijk wat je denkt wat je zou doen…
En als hij gelijk niet meer reageert en met die burgerlijke staat… hmm beetje raar allemaal!

hmm. misschien heeft hij dat ‘relatie’ nog staan van zijn ex, dat hij het niet weggehaald heeft, of om er gewoon bij te horen.
Praat nog eens met hem, en bied je excuses aan, maar zeg dat je eigenlijk niet zo goed weet waarvoor. Het is in ieder geval duidelijk dat hij je wel leuk vindt, aan jullie gesprekken te zien. :wink:

Hmm apart. Ik zou er persoonlijk niet aan beginnen.

Nee joh, die jongen is denk ik een player en wil jouw waarschijnlijk gewoon aan ´t lijntje houden, terwijl hij daar in Amerika vrij spel heeft en daar zit met een vriendin. Sorry, maar volgens mij is dat de keiharde waardheid.

hmm… vind ik het geen type voor, maar misschien heb je wel gelijk.

Ik zou het gewoon een beetje laten. Misschien nog een keer een gesprekje beginnen om te kijken waar het eindigt :slightly_smiling_face:

hmm, moeilijk ik heb ook ooit eens zoiets meegemaakt, ong hetzelvde verhaal, enblabla. In hetbegin ging het goed tussen ons maarja verweg en allesjit, hetvervaagde niet aan beginnen :wink:
Totdat hij volgend jaar weer komt zou ik zo zeggen :blush:

even een upje :3

meeste vrienden die ik heb hier in de vs hebben vaak facebook aanstaan zonder dat ze er achter zitten? maar meeste jongens hier zijn ook gewoon keiharde players…
ik zeg nee