American Food

Hey allemaal,

Ik ben helemaal gek van amerikaanse producten. Ik ben al tig jaar op zoek naar mini marshmallows. Weet iemand toevallig een site/ebay verkoper/marktplaats/winkel waar er amerikaanse producten worden verkocht?
Ik heb wel van een vriendinnetje Swiss Miss Marshmallows gekregen, maar dat is niet precies wat ik zoek! Ook ben ik op zoek naar Mac&Cheese in een pak.

liefs x

Ik heb trouwens wel een paar ebay verkopers gevonden, maar de producten die zij verkopen zijn 2 x zo duur en de verzendkosten erbij maakt het helemaal duur!

Bij de Lidl hebben ze wel eens Amerikaanse producten

Ik heb er al een aantal keer gekeken, maar ik heb er eerlijk gezegd nog nooit amerikaanse producten gezien

bij de jumbo
hebben ze wel wat
en z\e hebben marshmellow fluff

aaaahhhhhhh goddelijk isdat

ja daar heb ik al een aantal potten van! maar ik zoek eigenlijk een winkel met alleen maar van dat soort producten

dan moet je kijken of er een internationale winkel in jouw stad is of online bestellen

er zijn heel veel winkels met alleen maar amerikaanse/australische/britse producten. in amsterdam en utrecht weet ik er in elk geval al 3, en ik wed dat elke andere grote stad die ook heeft…

en oooo
bij de bakproducten van de jumbo staan mini marshmallows
je moet echt goed zoeken maar ze zijn er

ik vroeg het een keer aan zo’n vrouwtje zegt ze nee
maar ze waren er wel

echttt? Ik ga er dan nog maar een x heen. Ik woon in Den Haag en er was een winkeltje waar ik vroeger helemaal los ging en bijna elke week snoep insloeg, maar die is helaas weg. Misschien weet iemand hier een winkel in Den Haag?

uppp

Bedoel je die op het Haagse Bluf? Die was echt geweldig!
Tegenwoordig ga ik af en toe naar Thomas’ Greens, op de Fred. Maar dat is meer Engels dan echt Amerikaans.

ja daar! en er zat er ook 1 naast/onder de grote Sting.

is het daar duur? en wat is daar allemaal te koop? Ik wist niet eens dat er zo’n winkeltje op de fred zat. Engels vind ik ook prima, daar hebben ze meestal ook mac&cheese

Of het duur is, dat weet ik niet… Sowieso liggen de prijzen voor import producten altijd hoog. Maar ben me er eigenlijk nooit zo bewust van, dus daar kan ik niet veel over zeggen. Het is wel een klein winkeltje en niet te vergelijken met die op 't Bluf. Het is meer een kleine supermarkt. Ze hebben wel een goede collectie Engelse chocola (Cadbury) en Engelse koekjes. Je moet gewoon echt eens een kijkje nemen en het zelf ervaren.

Eichholtz, op de Leidsestraat in Amsterdam verkoopt veel Amerikaans eten.

Oke top misschien ga ik zo dan wel even langs bij de fred!
Wat goed, dankje, mijn zus woont in amsterdam dus als ik daar ben ga ik is een kijkje nemen

Klopt, maar die is wel echt belachelijk duur.

Ik kom net terug van Thomas Green’s en ohmygod! Ik heb mijn mini marshmallows, mac and cheese en allemaal snoepjes en repen die ik vroeger ook altijd kocht. Nu nog een amerikaanse winkel, ik ben op zoek naar Vanilla Coca cola en verschillende soorten kit kat etc!
Ze hadden daar trouwens ook een Mars muffin & Mint Kit kats. Ik ga snel weer terug ik ben helemaal enthousiast haha