American Embassy

haaaj meiden! :slightly_smiling_face:

ik moest een verslag afmaken over een uitje naar de amerikaanse ambassade. ik heb een stukje gemaakt en ik wil ff kijken of jullie het goed vinden en of jullie misschien wat foutjes vinden.
en stukje is onvertaald, en dat is ook het moeilijkste stukje, dus kan iemand mij misschien helpen doordat stukje soortvan te vertalen.
Ik weet dat het dan misschien klinkt alsof jullie het verslag voor mij moeten vertalen maar een beetje hulp is welkom want ik ben echt verschrikkelijk slecht in engels.
Dankjullie wel! :slightly_smiling_face:

It all started on a fun, fresh day in B09.
When we all sat in class, we were explained by Mr. Van Buuren and Mrs. Schreuder, they explained to us what we could expect.
Everyone was excited like me. The train tickets were distributed and we could leave! We first went from the station Gerdesiaweg to Blaak. There we went on the train. The train journey lasted no longer than an half hour.
Now we walked toward the building of de American Embassy.
When we were there I thought it was a prison, because it was very secure!

We mochten in tweetallen naar binnen en alleen als je een paspoort had.
Eenmaal binnen werd je volledig gefouilleerd en sleutels,mobieltjes enz. moest je allemaal inleveren.
Je kreeg ook een pasje zodat ze later konden zien dat je erbij hoorde.

Ik zou in de tweede zin de tweede explained veranderen naar told.
Dus dan word het: They told us what we could expect from the excursion.

Maar zo zou ik het doen =D Ik kan het tweede deel wel voor je vertalen, maar het word dan zulke andere zinnen dat jij schrijft dat ik het beter helemaal zou kunnen schrijven hehe. Daar heb ik nu even geen zin in hehe. (A)

It all started on a fun, new day in B09.
We were sitting in class, when Mr. van Buuren and Mrs. Schreuder explained to us what we could expect. Everyone, including me, was excited. They handed out the traintickets and then it was time to leave. We went from the station Gerdesiaweg to Blaak where we jumped on the train. The train journey lasted no longer than 30 minutes. When we arrived, we walked towards the building of the American Embassy. I thought I was in prison because the building was foolproof. We had to enter two by two and a passport was obliged. Once we were inside ,they searched us and we had to hand in our keys, cellphones etc.
We also got a pass which we had to use to show that we were a part of the group.

Ik heb secured verandert in foolproof. Ik neem aan dat je beveiligd bedoelt :slightly_smiling_face:
Ik zou mijn versie toch herwerken want er zitten echt veel fouten in de jouwe, vrees ik.

Bedankt lieve schat! :grinning: ik zal de joune zeker gebruiken!