American Apparel Warehouse Sale

Nou meiden, AA houdt dus een warehouse sale in de westergasfabriek in amsterdam komend weekend (van vrijdag t/m maandag) ze vullen elke dag bij maar ik was benieuwd wie hierheen gaan?

Ik wil heel graag maar heb geen zin om alleen te gaan :

Meer info op de facebook: http://www.facebook.com/event.php?eid=305469709478790

niemand?

wup

Ik ga morgen met een vriend van me, wordt volgens mij echt super druk haha.

denk ook dat het heel druk wordt, ik kan niemand vinden die mee gaat :frowning_face: woon ook in het noorden dat kan er iets mee te maken hebben…

nog iemand uit (zwolle of hoger) die zin heeft om daarheen te gaan en nog niemand heeft om mee te gaan??

Ah balen, ik moet morgen om 2 uur op school zijn (ik studeer in Amsterdam), dus dan kan ik net zo goed 's ochtends even naar de AA sale gaan haha.

ja inderdaad, als ik er zou zijn zou het sowieso rond 3/4 uur zijn denk ik…

ik wil heeel graag heen, maar ik woon te ver weg :frowning_face:

ik zou heel graag met je mee gaan maar ik moet leren voor tentamens! :frowning_face:

Ik zou heel graag meegaan, maar ik ben dan de hele dag bezig op school. :frowning_face:

vandaag is de VIP night hoorde dat alles nog redelijk duur is en overal zijn ritsen kapot / gaatjes in de kleding…

leuk. ik woon in het noorden, maar moet morgen werken helaas

jammer ik wil graag heen maar kan morgen of maandag. in het weekend wordt een treinkaartje gewoon té duur…

heb ook tentamens maar heb morgen tot 12 en maandag tot 12 dus dat is ngo wel redelijk :stuck_out_tongue: