American Apparel heeeelp

De meeste meiden zijn het vast met me eens, AA is een supershop. Helaas is het wel prijzig… Post hier jouw favorite thing van de AA om andere meiden te inspireren!

Oh ja, en wie kan antwoord geven op mijn vragen?

-Hoelang is de levertijd van de American Apparel? Ik heb over 2 weken (10 april) een feest op school. En ik wil graag wat aan van de AA, maar ik weet niet hoelang het duurt voordat het binnen is.
-Is de levertijd korter als je hem op EU - English zet ipv US - America ?
-Duurt het tóch langer dan 2 weken, weet iemand dan nog een Nederlandse site waar je wel producten uit het buitenland sneller binnen hebt?

Ik hartje American Apparel, alleen mijn portemonnee niet zo :’) dus ik probeer vooral tijdens de sale te kopen. Afgelopen keer met Black Friday gaven ze 30% korting op orders en als Le Club member (dan spaar je ook punten enzo) was dat zelfs 40%. Dus toen heb ik een boel basics (jeans, t-shirts etc) gekocht die anders gewoon nét te veel boven mijn budget zaten.

De levertijd info kan je op de website checken. Maar die zal wel onder de 2 weken blijven, althans, zo lang heeft het er bij mij nooit over gedaan geloof ik. En als je in (de buurt van) Amsterdam woont, of er binnenkort naartoe gaat, kan je daar ook in 1 van de 2 winkels gaan kijken.

EU verzending is sowieso vele malen sneller dan de US, maar sterker nog, waarschijnlijk kán je als Nederlander niet eens op de USA website bestellen. Ik heb dat iets van 3 jaar geleden geprobeerd en je order kon alleen voltooid worden als je een USA creditcard had. Daarnaast heb je vanuit de USA vrijwel altijd extra kosten dankzij de douane en die zijn niet mals.
(kan natuurlijk ook dat die betalingsmethoden inmiddels uitgebreid zijn, maar dan nog zou ik het om bovengenoemde redenen niet doen)