America Today

Aangezien ik de America Today een hele leuke winkel vind en het sinds kort ook een webshop heeft, vond ik het wel tijd voor een topic voor alle vragen en aankopen enzo :slightly_smiling_face:

http://www.america-today.com/nl/girls/blazers/carmen-2.html
Ik heb deze blazer besteld

Ze hebben echt de fijnste pyjamabroeken ooit ^^

verder hou ik echt van deze winkel (:

Ik vind de kleding erg leuk, maar ik heb daar tot nu toe 2 broeken gekocht en beide waren binnen een maand kapot terwijl ze niet te klein waren en ik er ook geen rare dingen mee heb gedaan. Ik vind ze daarbij veeeeel te duur, en dun shirtje wat je nog niet eens een trui mag noemen verkopen ze zo voor 45 euro. En nou ben ik best bereid om wat meer uit te geven aan mijn kleding, maar dan moet het wel in verhouding zijn met de kwaliteit!

Leuke winkel alleen ik vind het wel duur

Dat is inderdaad erg jammer! Ik vind sommige dingen ook wel wat duur, maar bij mijn kledingstukken is de kwaliteit gelukkig nog prima :slightly_smiling_face:

Iets te duur voor mij helaas.

Laatst 2 hele leuke jurkjes gekocht! Er staat er ook eentje in de webshop, die rode met witte stipjes!

Deze winkel is echt mijn winkel, slaag er altijd! al is het nogal duur, dus neem altijd me moeder wel mee. Een groot deel van me kledingkast bestaat uit america today. En die pyjamaboxerbroekjes? love it.

Ik vind het nutteloos om een nieuw topic aan te maken ookal is hier al langer dan 120 dagen niet op gereageerd. Ik ben benieuw naar de maten, vallen ze normaal of valt het kleiner? Van de H&M heb ik van shirts L/XL dus ik ben benieuwd of ik dan ook America Today pas. Ik zag namelijk wat leuke dingen op Wehkamp staan, en hoe vallen de jeans? Gewoon zoals de maat hoort te vallen of ook kleiner?

ik zou het echt passen in de winkel als je kan! ik heb zo’n baseball shirtje van de America Today in maat S en een shirtje met knoopjes in maat L en die zit best wel strak dus het verschilt echt heel erg

Ik vind het jammer dat er overal America op staat
Bijvoorbeeld op een zara shirt zetten ze toch ook niet overal zara op.
Maar goed, verder hebben ze wel leuke dingen

Kan niet wachten tot de bikini’s weer komen :bowing_man: