Hee guys!
Een van mijn vele hobby’s is fotograferen, dus nou wil ik de foto’s die ik de laatste tijd heb gekiekt graag met jullie delen en vragen naar jullie mening.
Ik fotografeer sinds een paar maandjes met een Canon 500D.
x
Hee guys!
Een van mijn vele hobby’s is fotograferen, dus nou wil ik de foto’s die ik de laatste tijd heb gekiekt graag met jullie delen en vragen naar jullie mening.
Ik fotografeer sinds een paar maandjes met een Canon 500D.
x
Mwa ik vind je foto’s nog niet heel erg mooi. De filters werken bij je foto’s ook niet erg in het voordeel heb ik het idee. Ook zou ik goed kijken naar foto’s die goed bij elkaar passen en die onder elkaar plaatsen, en de rest eventueel apart ofzo, als een serie.
Ik vind ze erg mooi, maar ik zou ze niet filteren…
Je hebt echt hele mooie locaties die al een sterk sfeerbeeld geven
en filters maken het een beetje té
Hoewel ik de onderwerpen van je foto’s leuk vind, heb ik het idee dat je je foto’s van niets naar iets probeert te laten lijken door middel van de bewerking. Ik vind deze iets te overdreven om op zulke foto’s toe te passen. Vind nummers 11 en 12 het meest interessant van je foto’s.
Ik vind de bewerking van je foto’s wat té. Bij 11 vind ik het nog mee vallen, die is wel oke. Ze zijn een beetje gelig bewerkt, erg zonde. Bij 9 die wazige vlek in de hoek stoort ook best. Vind je onderwerpen leuk, maar het komt nog niet goed uit op de foto’s.
De eerste 3 vind ik heel erg mooi! Een lekker sfeertje ook
Ah dankjewel voor de feedback
Dit is de laatste lichting foto’s die ik heb gemaakt en heb wat uitgeprobeerd met effecten, waarschijnlijk iets te enthousiast daarmee haha
Ik heb nog wat oudere foto’s om te laten zien:
Leuke kiekjes, maar verder doen de foto’s mij weinig. Er zit geen spannend element in o.i.d, vrij standaard compositie’s en uitsnedes en verder is 't vrij neutraal qua beelden ook.