Ambities voor het komende jaar

Wat zijn jullie ambities voor het komende
jaar of wat willen jullie beter doen?

Beetje nieuwgierig ; ) x

Afvallen.

slagen voor 6VWO, toegelaten worden op het conservatorium (weet alleen nog niet welke)

slagen voor 6 VWO, en mijn oriëntatiecursus beeldende vorming op het ABV Tilburg positief afsluiten zodat ik daar alvast toegelaten ben!

Ik stop met het verlegen muurbloempje uit te hangen en ik word supersociaal! jaja

Afvallen en super goed mijn best doen aan mijn laboratoriumopleiding waar ik dit jaar mee begin! En een bijbaantje vinden.

positief veranderen.

socialer worden, en slagen in mijn eerste jaar intercultural relations management.

hobbies nemen…
gitaar spelen ect.

afvallee

door een jaar lang te werken me te kunnen oriënteren binnen de doelgroepen,
kijken of het werken me al bevalt,
zo niet oriënteren voor een andere studie,
veel tijd steken in dingen die er voor mij toe doen

Mn P halen zodat ik naar de universiteit kan, leuke nieuwe mensen leren kennen, meer werken, gezonder gaan leven.

goed plannen op school zodat ik niet de hele tijd loop te stressen,
nieuwe vrienden maken, gezond leven (veel bewegen en groente en fruit eten) oh en niet te vergeten, mn rijbewijs halen!!

gezond leven, dit gewicht behouden, goeie cijfers halen, slagen voor mn havo en nieuwe vrienden maken.

niet meer zo verlegen zijn maar zelfverzekerdheid uitstralen, aandacht besteden aan hobby’s en niet bang zijn ervoor durven uit te komen, socialer opstellen, nieuwe mensen opmoeten, minder aandacht aan school besteden en vertrouwen hebben dat het allemaal wel goed komt (:
beetje standaard maarja…

.

slagen en aan 'n sport gaan doen (: en veranderen wat positiever worden.

Overgaan naar 5VWO (ik kom nu dus in 4 VWO)
Ik speel dwarsfluit en doe mee aan een concours, dat wil ik winnen.
Vorderen in mijn fluitspel.
Aangenomen worden op de vooropleiding van het conservatorium.
Positiever in het leven staan.
Geen kansen meer laten schieten.
Maar met dat laatste zit ik een beetje in de knoop, omdat ik dus in een rotklas kom waar ik het dus níet naar m’n zin ga hebben, en ik had me voorgenomen zo gelukkig mogelijk te zijn, dus zit ik nu te tobben of ik van klas moet overstappen. Maar dan krijg ik weer allemaal gezeik en gedoe… Bluh, positief zijn is moeilijk. ;’)
Oh en nog een amibitie;
ZIJN meisje worden <3

Genieten van een nieuwe opleiding! Voelt echt als een nieuwe start.

M’n P halen…