amber's photography!

dit topic word verwijderd.

de foto is opzich wel mooi, maar jammer van het dekentje!
heb je meer foto’s?

ja er komen zeker nog meer foto’s!
weet niet precies wanneer , maar ik vind het vooral leuk om zometeen in de zomer foto’s te maken & deze week komen er vast nog meer op te staan!
bedankt voor je reactie!

oja weet iemand hoe je dat ; img. weg kan halen bij die foto’s want als ik dat doe dan doet de foto het gelijk niet meer…

Te weinig materiaal om een oordeel over te vellen.

upp. :flushed:

2 foto’s zijn te weinig om te beoordelen.

Ze zijn wel leuk, maar ik vind die foto van de kat te dicht bij.

snap dat 2 foto’s nog te weinig zijn maar er komen nog meer bij & graag geen reactie plaatsen als je zelf niks van fotografie weet!

waarom niet?

Wanneer weet iemand iets over fotografie? als je een reflexcamera hebt? als je weet wat ISO betekent en je je toestel op manueel zet? als je fotografie studeert op een hoge school?

Mensen die zelf fotograferen bekijken foto’s op een totaal andere manier ,technischer, kritischer, vergelijken met eigen ervaringen en eigen werk, dus zijn mensenen die niet fotografen even belangrijk om hun mening omdat ze de foto op een totaal andere manier bekijken.
iedereen mag meningen geven, het is aan de persoon die de meningen krijgt om te bepalen wat hij/zij ermee doet en welke onthouden worden.

ben het geheel met je eens :slightly_smiling_face:

wijze woorden hoor :wink:
haha voel je je nu goed, je leven is gemakkelijker als je niet alles verkeerd opvat het was niet zo bedoeld hoe ik het schreef & volgensmij heeft iedereen dat wel is, hopelijk word dit wel een leuk topic en niet met mensen dit zitten te zeuren dat ik iets heb gezegt wat niet oke is, ik ben hier om me foto’s te laten zien en wil graag jullie tips horen dus is het oke dat we gewoon door gaan zonder gezeur & wat ik heb geschreven laten gaan?
dankjulliewel (:

no problemo

hier mijn tip:
wees kritisch voor je eigen werk. maak een foto en bekijk die dan heeeeel lang (uren, dagen, weken) voor ze publiek te maken, vaak ga je dan uit jezelf zien dat de foto niet zo goed is dan wanneer je ze voor het eerst zag en zo ga je vanzelf goed leren kijken.

veel plezier nog met het foto’s maken :slightly_smiling_face: