☼ Amber's Nail Art Contest ☼ Nieuw!

Hallo & Welkom :slightly_smiling_face:
Aangezien er niet veel nail art contests lopen, lijkt het me leuk om er eentje te startten! Spreekt dit je nou aan? Lees dan vooral verder!

Uitleg
Er zijn 8 rondes. Elke ronde komt er een nieuwe opdracht. Je hebt 4 dagen de tijd om de opdracht in een nail art te verwerken. Daarna wordt je beoordeeld, de gene met de minste punten valt helaas af. Uiteindelijk wint er iemand. Let op: we doen dit allemaal voor de fun, je hoeft dus niet bang te zijn dat je heel streng wordt beoordeeld, iedereen mag meedoen, zelfs als je geen ervaring hebt met nail art.We zoeken we 8 vrolijke & actieve deelnemers! Lijkt dit je wat? Reageer dan snel!

Beoordeling
We beoordelen je op 3 factoren, 1= orginaliteit 2=creativiteit 3=afwerking. Voor elke factor kan je 5 punten halen van elk jury lid. Dan tellen we alles bij elkaar op en dat is je score!

Jury

• Amber
  • beautytrendygirls
  • Sourire

Deelnemers

• sparrow
  • Exaltatie
  • xSarah
  • Derbi
  • Archeaopteryx
  • Lovaahx
  • ?
  • ?

Reageer dus snel als je dit leuk lijkt!!! :upside_down_face:

Ik wil wel jury zijn.

Ik wil ook wel jury zijn als er plek is

EDIT- ik kan moeilijk kiezen dus jullie worden het allebei haha :cold_sweat:

O haha kanidaten meld je aan!

hahah oké super! leuk :grinning:

:upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

Leuk! Ik doe mee

ik wil ook wel mee doen :slightly_smiling_face:

Top!!

Super leuk van jullie! :upside_down_face:

leuk!

Ik wil ook wel meedoen

Super!

Lijkt mij ook wel leuk om mee te doen :slightly_smiling_face:

ooh top! dan zitten we al op de helft toch? :slightly_smiling_face:

Ik doe mee !

Wert alleen niet zo goed hoe je een foto plaatst

Uploaden via tinypic, en dan de ‘‘IMG-code voor forums & berichtenforums’’ kopieren en hier plakken :slightly_smiling_face:

heeii ik wil wel meedoen… maar ik bijt mn nagels soms en alleen mn duimnagel is een beetje lang… Moet je je hele hand posten of is 1 nagel genoeg?? :frowning_face: