Ambassadeurs

Het topic, waarin wij een gat gaan graven en rihanna+ gangbang in stoppen. Niet omdat we haar persoonlijk haten, just the music:)
En lees je dit, maar luister je wel graag naar het hierboven soort beschreven muziek, koop een taart en vier het.
En lees je dit en ben je het met ons mee: JOIN :dancing_women:
(oftoewel, gewoon onzin, muzieksmaak en verveling in de avond)

?

• kijk maar even op m’n profiel en dan berichtjes tussen mij en jimi hendrix, als je het niet snapt. *

Ik heb al vast wat scheppen geambassadeerd

Jeeuj, misschien ook nog een welkoms comité die we in het gat zetten, dan gaan ze misschien sneller:D

Ja, die Yolanthe Cabau van hoe-heet-het-bergen en Jan Smit aub!

Jaa word het nog gezellig ook. *deed poging tot een nummer van jan smit te typen, maar weet er geen*

Muahaha, genialiteit.
Net als die intro’s van 't foute uur bij Q-music waarin Jantje altijd zegt datie áltijd naar Q-music luistert… Alleen maar omdattie alleen dan wordt gedraait :tipping_hand_man:

hahaha ik luister alleen nooit Q-music, Wij hebben zo’n digitaal kastje waar een radio zender op zit die : Rock 'n Roll heet. Altijd goed, of wat andere rare zendertjes.

• Of die reclame van de C&A in z’n onderbroek :last_quarter_moon_with_face:

Hebben we trouwens al een lijst met de vip’s die voldoen aan de eisen om in 't gat te gaan??

Je luistert hele goede muziek
maar ik heb respect voor r&b
doe mij maar een halve schep xD

Voldoet een tuinschoffel ook?

oké er zijn soms enkele nummers die wel iets goeds hebben( zeldzaam voor mijn doen) maar ik heb ook alle respect voor mensen die het wel luisteren hoor, niks mis mee. alleen niet zo mijn ding.
maar wel fijn dat je meeschept met graven:D
VIP lijst:

• rihanna
    -jantje smit( al is het volgens m’n moeder wel een gezellig jong ofzo)
  • lady gaga
  • jonas brothers
  • Miley cyrus.
  • …(plek voor suggesties)

Paris Hilton
Al die Neyo, Chris Brown en andere foppies.
En Twilight of mag ik nu niet meer meedoen? :zipper_mouth_face:

oh nee twilight mag er van mij ook bij, en Tokio hotel dan ook maar meteen:D
Gewoon alle personen waarvan we weten dat ze er thuis horen, mogen mee op de schepen!

Yeaaa, en die 50 cent en alles mogen ook mee:D

jaaa, zullen we net als met sinterklaas vlaggetjes aan de boot hangen
roze en zwarte:D vinden ze vast leuk.

Jaa, en dan ipv zwarte pieten hebben we Muse klonen!
En en en, allemaal Alex Turners :smiling_face_with_three_hearts:

het hele gevolg van jantje