Amazon.com

Hey!
Ik wil heel graag een cd kopen, die niet te koop is op bol.com & in de winkels.
Nu heb ik hem gezien op Amazon.com, maar dat is wel in Dollars,
Is het mogelijk dat ik hem wel kan kopen?

upje

ja, meestal wel hoor maar dan zijn de verzendkosten wel wat hoger…

Ik up deze zodat ik geen nieuw topic hoef te maken, maar ik zie daar OPI voor hele verleidelijke prijsjes, alleen de vzk zullen wel heel hoog zijn… Ik heb er wel wat gezien over vzk en die waren niet erg hoog, maar ik wist niet of die ww waren.

Maar mijn vraag; Heeft iemand ervaring met Amazon, hoe heb je betaald? (betaalmethode) En hoe zat het met de verzendkosten?

Dankje :slightly_smiling_face:

Met Paypal. mijn nicht heeft dat toen voor me gedaan… volgens mij is dat met creditcard… maar mijn ervaring was goed. en ik had inderdaad die cd gewoon ontvangen. (zie beginpost)

Ik snap echt even niks van amazon.com
Ik wil misschien dit bestellen: http://www.amazon.com/Mon…Accessories/dp/B003ILUQPM
maar waar zie ik dan de verzendkosten en hoeveel het inclusief is in euro’s?

Ja! Ik heb mn schoolboeken vorige week ongeveer besteld op Amazon :slightly_smiling_face: Maar je moet wel met creditcard betalen ofzo… zitten ook nog wat verzendkosten aan verbonden en toen mn boeken aankwamen moest ik ook nog opeens 20 euro betalen vanwege kosten om hem in Nederland binnen te halen ofzo ;p
Verder is Amazon gewoon goed! Je krijgt een berichtje wanneer je bestelling wordt verscheept enz en je kan je account beheren en alles. Het is idd wel even uitvogelen (mn zus had me geholpen, die raadde me amazon ook aan), maar het is uiteindelijk niet zo moeilijk!

De totale prijs (incl verzendkosten) die zag ik pas toen ik ging betalen. Het staat vast ook ergens op de site, maar dat kon ik ook niet vinden ;p Het staat er niet in euro’s, dat moet je zelf maar even omrekenen dan! 1 dollar is nu 0,77 euro.

Mm. dat dacht ik al.
Maar om helemaal bij het einde te komen moet ik mijn VISA-card gegevens invullen. Maar mijn vader vind het denk ik niet goed als ik zijn gegevens al invul, voordat ik zeker weet of ik het ga kopen (wat dus afhangt van de verzendkosten).

Hebben jullie uberhaupt wel gezocht?

Ik scrol bij de eerste de beste link die jullie mij geven naar beneden, en daar staat gewoon shipping rates and policies.
http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html/ref=footer_shiprates/186-2252560-5420228?ie=UTF8&nodeId=468520

Somewhere, je zegt het verkeerd.
1 Euro is 0,77 dollar.
Dus 1 dollar is 1,28 euro.

Wow, relax menn. Ik zei alleen dat ik de verzendkosten pas had gezien toen ik ging betalen, ik had er ook niet echt naar gezocht, ik ging die boeken toch wel kopen.
En volgens meerdere sites waar ik de valuta even heb omgerekend is 1 dollar toch echt iets van 0,77 euro (verschilt soms een klein beetje), dus… jij zegt het verkeerd.

Hm, ik had een converter erbij gepakt en die zei het omgekeerde? x’)
Andere gepakt en die zegt idd 0,77 :wink:

Pff, even rustig joh. Ik heb geen ervaring met die Engelse webshops en ik kon het niet vinden. Vandaar dat ik het hier vroeg. Maargoed, ik denk dat ik het nu wel weet.

En ik vraag alleen of jullie uberhaupt wel gezocht hebben.
Misschien moeten jullie maar eens rustig doen x’)