amazing voice...?

hee girls! ik kwam net even dit filmpje tegen, en vroeg me af wat jullie ervan vonden! x.kus

ps. ik vind d’r echt supergoed!!

die kwam ik pas ook tegen
ik vind haar ook heeeel goed :slightly_smiling_face:

mmm. ik vind dat ze een beetje raar doet… -kweenie-iets- kan wel goed zingen

naja, ze staat indd in het begin een beetje gek te kijken, maar alsnog, ze is pas 10!! 10!!!

In ieder geval leuker dan Lady Gaga

whaha ja! het lijkt zooo erg op dat ene liedje van madonna, kan even niet op de naam komen…

upjes altijd welkom…

Lady GaGa had haar getweet, ofzo. En dat meisje mocht bij een radiostation komen, en toen had ze Lady GaGa aan de telefoon, en nu mag ze op 't podium optreden bij haar.

omg 10! echt mooi.

haha stond op msn vandaag

@MYDECEMBER: echt!? omg weer wat nieuws geleerd vandaag!!
@cheeers: jep indd :slightly_smiling_face:

Maria (10) mag met Lady Gaga zingen
Het zal je maar gebeuren. Je wordt gebeld door je grote idool en mag een duet met haar zingen tijdens haar concert. Het overkwam Maria Aragon (10) uit Canada. Zij mag samen met Lady Gaga optreden.

Maria zingt veel nummers van bekende artiesten. Lady Gaga is haar favoriet. Ze zong haar nieuwste nummer Born this Way en zette het filmpje op YouTube.

Optreden
Het filmpje is al meer dan negen miljoen keer bekeken en een van die kijkers was Lady Gaga zelf. De zangeres zo onder de indruk dat ze ervan moest huilen. Ze belde Maria en nodigde haar uit om het nummer samen met haar te zingen tijdens haar concert in Canada volgende maand.

http://www.sevendays.nl/artikel/185035

dubbel

echt heel goed!

Ja, mn zusje liet het aan me zien vanmiddag. Ze is inderdaad erg goed, vooral omdat ze nog maar 10 is!