Amarixe's verkooptopic! Maat S tot XL; Asos, H&M, Topshop. Check it out! (:

Hello iedereen! :upside_down_face:
Misschien een blast from the past, twee jaar geleden was ik heel actief op girlscene en nu ben ik terug!

Ik sta in het ‘Betrouwbare verkopers’-topic onder de naam Thraedust, niet onder deze naam omdat ik met deze naam nog nooit iets verkocht heb.

Van de meeste items heb ik meerdere foto’s en daar mogen jullie altijd om vragen.

Bij interesse en vragen mogen jullie me altijd een berichtje sturen! Ik wil ook wel ruilen.
Upjes zijn heel erg welkom!

Asos jurkje, gekocht in Londen. maat L/XL
Nooit gedragen en ergens doet het pijn in mijn hart dat ik hem verkoop, maar ik doe hem echt niet aan.
Er staat dus maat 46 in en dat klopt écht niet, het valt als een maat L/XL. (Makkelijk met beide maten omdat het stretch is)

H&M Jurkje maat 40.
Heel leuk jurkje, nooit gedragen en het blijft maar in de kast hangen. Niet geschikt voor meisjes met een hele grote cupmaat.

Vestje van Pieces, maat M tot XL.
De stof rekt heel erg mee dus in principe kan het van maat M tot kleine XL. Erg leuk maar ik draag het nooit.

Strapless topje van Amisu, maat S.

H&M Divided jurkje maat 42.
Erg leuk jurkje van H&M, foto doet het niet echt recht. Is van een kerstcollectie en ook ooit gekocht voor een kerstgala, waar ik uiteindelijk niet naartoe ben gegaan. Past ook wel met een maat 40.

Denimlook vestje van H&M, maat 40/42.
Leuk stoffen vestje van H&M dat eruit ziet alsof het jeansstof is. Er staat maat 40 in maar past makkelijk ook met maat 42, daar heb ik hem mee gedragen. Foto doet het geen recht. Is lang genoeg om ook te kunnen knopen.

Baggy trui van Topshop, maat 42/44.
Leuke aparte trui van Topshop, op het label staat 42 maar past ook wel met een 40 (dan valt hij erg baggy) of met een 44 en dan is het gewoon een wat lossere trui.

Vestje van Jaune Rouge maat M/L.
Label zegt maat L maar past ook goed met een maat M of een maat XL.

T-shirt van Primark, maat 42/44.

Blouse van Forecast maat S.

Blouse van Miss Etam maat 36/S.

Jurkje van Miss Etam maat S.
Foto doet het jurkje geen recht, door de lichtinval lijkt hij vaal maar is nog helemaal nieuw (met kaartje!).

Als jullie liever via marktplaats bieden/contact opnemen:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/14817639.html

Contact opnemen kan ook via mail, dan note je me even en stuur ik jou mijn mailadres.

wat wil je hebben voor het Vestje van Jaune Rouge

ben ook geintresseerd in Vestje van Jaune Rouge maat M/L.
Label zegt maat L maar past ook goed met een maat M of een maat XL

Ik zat zelf te denken aan 'n bedrag van 7 euro, heb er ook op marktplaats best wat mensen met interesse dus. :slightly_smiling_face:

Up!

ik vond dat t-shirt van de Primark wel heel leuk, alleen heb ik maat 38 :hammer:

uuup

Ja ik vind hem zelf ook nog hartstikke leuk, heb nu alleen een maat 40 en ik vind hem niet meer leuk zitten omdat hij gewoon te groot is. Heb hem ook nog eens nooit aan gehad :cold_sweat:

Hoeveel vraag je voor de baggytrui van de topshop inclusief? Note je me even? Liefs x

Ik heb je genote!

^

^

Leuk! Upje :slightly_smiling_face:

[font=Helvetica Neue]

Nancy ik wil wel 8 euro geven ervoor

Ik note je even. :slightly_smiling_face:

Up~!

Aiii, jammer dat je zo ver weg woont :frowning_face: Ik vind het H&M Divided jurkje en de Topshop trui echt heel gaaf maar ik twijfel of ze me goed zouden passen/staan, dus ik neem het risico niet… zie dit maar als een upje haha.

Ah jammer inderdaad, ik zou altijd nog aanfoto’s kunnen maken maar dat blijft toch altijd anders met een ander lichaam en evt andere maat, wel bedankt voor het upje hihi

Uppie!