Alweer stoppen met studie?

Hallo, ik ben een studente van 20 jaar en zit op de Pabo. Ik sta voor een moeilijk pakket of ik voor de 3e keer moet stoppen met mijn studie. Natuurlijk maak ik zelf de keuze, maar omdat ik het zelf niet helemaal op een rijtje meer heb… was ik benieuwd wat jullie zouden doen.