Alweer een foutmelding

Weet iemand hoe ik van deze afkom? Ik kan pas iets posten na 10 keer proberen. Rechts boven staat dat ik nog gewoon ben ingelogd

het is girlscene wat verwacht je

Jaa heb ik ook al heel vaak gehad.
Vet irri vooral ls je een lang bericht hebt geschreven.
Alles voor niks geweest geen idee hoe je ervanaf komt,zou ik ook wel willen weten.

ja dit heb ik ook op het moment, vet irritant!
En een slechte zaak hoor, we gaan weer terug naar hoe het ‘vroeger’ was.
Ik snap dat er fouten voor kunnen komen, maar het aantal foutmeldingen de laatste tijd is echt niet normaal meer.

Ja dit heb ik ook regelmatig!!

Is dat een foutmelding, dan heb ik dat ook heel vaak. Vooral als ik met de bladwijzers bezig ben.

ps. ik heb deze reactie nu al 2 keer verstuurd maar telkens doet hij het niet. Dan komt er een over ander raar wit beeld met allemaal lettertjes en dan is mijn reactie niet verstuurd. Hier heb ik ook vaak last van…

Ik ga NU even Danique mailen, aangezien dit best wel een vervelende foutmelding is. (Met ‘ja dat heb ik ook al vaker gehad’; hebben julllie het allemaal sinds vandaag of al langere tijd?)

(Kimkommer, ik ging net antwoorden op je note maar hij geeft foutmelding, heb jij iets afgeschermd oid?)

Ik heb je note wel ontvangen!

Al een langere tijd, ik kreeg 'm voor het eerst 1.5 week geleden denk ik…

Ik heb wel vaak dat ik gewoon ineens uitgelogd ben terwijl ik gewoon actief ben. Ik krijg dan niet dit scherm en ben dan niet meer ingelogd, maar het is wel echt schijtvervelend. Dat heb ik wel al een tijd.

Dat is een soaperror die heb ik ook l heel vaak gehad
Ook deze zijn irritant al je een stuk hebt geschreven dan is ook je bericht weg.
Heel vervelend die foutmeldingen allemaal.

ffs ik heb het nu ook :")

Danique heeft het doorgestuurd naar de techniek!

Dankjewel Koos en Danique! :slightly_smiling_face:
Voor de zekerheid kopieer ik nu al mijn reacties voor ik op versturen druk haha, vertrouw het niks meer.

Maar de techniek is er maar 1 keer per week dus ja snel gebeurt het niet :")

de techniek is een mythe.

ik heb ook vet vaak dat ik in een topic kom, ingelogd ben, maar gewoon niet kan reageren of citeren.

Faalscene kan amper een jaar een forum werkend houden, chapeau

Ik andersom. Ik krijg dat schermpje dat ik moet inloggen omdat ik anders niet op het forum kan, maar rechts bovenin sta ik gewoon ingelogd