Alto's

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ik weet niet of wij het over dezelfde “groep” mensen hebben, maar naar mijn idee zijn zij juist heel open en oordelen ze niet snel over mensen, omdat ze ook niet willen dat mensen dat bij hen doen.

Laat maar zitten.

why?ik vond dat je gelijk had :'3

Wat wil je met dit topic eigenlijk bereiken?

Wat ik lees is: ‘Vooroordeel, blablabla, vooroordeel, blabla, vooroordeel.’ Ligt dat aan mij of eeeh?
(In het eerste bericht trouwens.)

Goh, trouwens dat de huppels worden uitgescholden door de alto’s klopt ook geen fuck van. Gothics e.d. worden juist het vaakst uitgescholden. Hoe vaak heb je wel niet gehoord: “Ieeel wat een lelijke gothic”… “Ik haat gothics!” En dat weten degenen die zich zo kleden vast nog het beste.
Ik heb serieus nog geen 1 keer gehoord dat huppels werden uitgescholden. Dan ben je ook veeel te lang bezig, want de meerderheid bestaat daaruit.

Onderling kraken alto’s wel huppels af.

iedereen kraakt elkaar af of je nou gabber of alto of een huppeltrut bent.
niemand doedt aardig
:cry: :]

Ik snap wel wat je bedoelt eigk, maar ik vind het niet erg, gwn grappig. Al die “unieke” subgroepjes die er idd toch allemaal hetzelfde uitzien… maar ik vind het gwn lachen :grinning: vooral als ze mij doornee vinden maar eigk lopen er ondertussen zoveel alto’s rond dat doorsnee juist alto aan het worden is :’)

Ik vind het toch teleurstellend dat mensen zo slecht lezen. Ik zeg zelf al dat niet iedereen zo is en dat er een kleine groep is die het voor de anderen verpest. Ik heb zelf ook vrienden die alto/goth/zichzelf op iedere mogelijke manier zijn en die vind ik ook aardig. Ik heb het meer over de hypocrietheid (geen woord) van sommige mensen.
En ik bepaal zeker niet wat uniek is. Maar als jij er bij loopt als heel veel andere mensen is dat niet uniek, ik denk dat iedereen dat met me eens is. (En natuurlijk mag je er best zo bij lopen als je dat leuk vind, maar zeg dan niet dat je je eigen stijl hebt)

Ik werd uit gescholden. Vriendinnen van mij ook. Genegeerd enz. Dus zeg niet dat het niet gebeurt.

Ik probeer trouwens echt geen haat te zaaien of mijn mening op te dringen enz.

Ik zeg gewoon wat ik vind over een heel klein groepje mensen. Er zijn ook alternatieve mensen die niet zo doen. Natuurlijk zijn die er. En modemeisjes die lullig doen tegen die mensen. (Dat vind ik trouwens ook heel achterlijk)
Ik vind het gewoon zo raar dat als jij zelf niet op je uiterlijk beoordeeld wil worden je dit wel bij andere mensen doet

Edit: En om jullie mening hier over te vragen. Ik vind het wel interessant om te weten of er mensen zijn die dit ook hebben of het er juist totaal niet mee eens zijn. (Maar vertel me dan wel waarom je het er niet mee eens bent)

En over dat het topic alto’s heet. Als je een betere sugestie hebt voor een naam voor dit topic dan mag iemand dat veranderen van mij hoor. Ik snap dat het een beetje vaag is.

waarom pak je dan de groep alto’s. De meeste meiden op girlscene dragen vintage jurkjes en denken dan dat ze uniek zijn,zoals bij ‘de stijl van’, dan mensen die bv gothic zijn.

Omdat ik nog nooit zo behandeld ben door een meisje in een vintage jurkje. En met alto’s bedoel ik ook goth’s en zo. Ik weet alleen niet hoe je dat noemt? Ik vind het ergens zo raar om daar een label op te plakken. Alternatieve mensen zo iets?

maar dat is logisch
huppels kraken onderling alto’s ook af
iedereen roddelt toch wel?

Ze zijn er vast, die van 12 jaar. Ik bedoel een vriend van ons (17) had opeens met zo’n “alto” van 12 jaar. En die zaten vet over die kleren JA DAT IS VET GOTHIC EN ALTO DAT MOET IK HEBBEN. En toen vond die vriend dus dat dat gepraat van hun te ver ging en heeft ie het uitgemaakt en toen sloot ze zich op in de wc huilend en schreeuwend dat ze dood wou. MAAR DIE ZIJN 12 (13… 14 een enkeling)!

Maar ik ben 17 en heb over het algemeen altijd met een alternatieve groep rondgehangen, en ik kan niet zeggen dat wij onszelf bestempelen als alto’s , ik draag vrij veel naar de mode, maar een enkeling in ons groep draagt ook daadwerkelijk wijde zwarte kleren, en toch zijn wij bij elkaar een alternatieve groep omdat we zo van mekaar verschillen, behalve qua muziek.
Ik vind de mensen die aan jou beschrijving voldoen geen alternatievelingen, wij zijn open, wij kunnen met alle groepen omgaan (en dat doen we ook. We zijn bevriend met skaters, hakken hardcore gasten, “gangstertjes” en noem maar op), behalve de groepen die het voor ons verpesten.

Ik bedoel hier dus mee te zeggen, als je 16,17,18,19 …enz. bent, ben je oud genoeg om te realiseren in zo’n groep dat je geen haat moet zaaien, tuurlijk zijn er mensen die ons groep haten, maar om wat voor reden… en dat je oud genoeg bent om te weten dat als je je afzet tegen bepaalde groepen dat je daar geen vrienden mee maakt, ons groep kent zoveel mensen, het is altijd gezellig, we praten met alles en iedereen, onze groep kent nu iets van 30 man die regelmatig komen, van verschillende groepen jongeren dus niet alleen alternatievelingen. En dat is toch mooi, als wij in vrede met elkaar door kunnen gaan, waarom niet gewoon iedereen?

En om jou nog even te steunen, die mensen verpesten het, dat is gewoon kinderachtig wat hun doen, echt kinderachtig. Je kan niet je hele leven in een isolement blijven van zogenaamde alto’s of gothics, wacht maar tot hun veranderen, dan praten ze wel anders.

Dus als je door 1 persoon zo behandeld bent,dan is gelijk iedereen die zich in die stijl kleedt slecht?wtf.
je vind het raar om er een label op te plakken maar door dit topic te openen doe je dat juist. Ik denk niet dat alternatieve mensen nu gaan denken van,oh huppelTRUT vind ons maar niks omdat ze zo door 1 meisje is behandeld,nu gaan we allemaal vintage jurkjes dragen. waarom stopt iedereen niet met zeiken over hoe de ander zich zo kleedt en laten we elkaar niet gewoon zijn zoals we zijn.

Ja je zegt niet dat mensen er niet zo uit mogen zien ofzo.