Altijd zakken in je broek, HELP!

Haii,
Ik heb diabetes en heb een pompje, als je niet weet wat dat is, google dan maar xd,
Mn pompje is evengroot als een mobiel en nu is dus het probleem ,
Ik MOET altijd zakken in mn broek hebben voor mn pompje,
Iemand ideeën om mn pomp in een legging te krijgen zonder zakken?
xxx

Geen legging aan doen? Klinkt flauw, maar anders zou ik het eigenlijk niet weten.

Altijd zo’n klein tasje meenemen, er zijn echt hele mooie!

whaha, zieje 't al voor je? Galajurk met spijkerbroek? Juist xd

Mijn moeder heeft ook een pompje, maar als ze een jurkje aan heeft koppelt ze het pompje af en spuit ze een dag.

Zit er een klipje aan je pompje? Anders kan je hem aan het randje van je legging/onderbroek hangen

? Hoe bedoel je?

Ik heb geen spuit, en ik heb het heel slecht onder controle, dus dat is sws niet goed

zoiets, het kan heel mooi bij een gala jurk staan,
http://www.hm.com/nl/product/95707?article=95707-D

een klein heuptasje kopen/zelf maken of met een clip aan de rand… of een zakje/lapje stof om de pomp heen doen en met veiligheidsspelden aan de legging maken.

voor reizigers hebben ze een soort van tasje, die je om je dijbaan kan hangen om dan je geld en telefoon in te doen zodat ze niet gejat worden. Misschien wat?

Of je moeder vragen of ze een zakje in je legging of binnenkant van je jurk kan naaien, waar je m kan laten?

Anders een leuke clutch of klein schoudertasje meenemen, kan heel leuk staan bij een galajurk. Kijk voor inspiratie maar es naar rode loperfoto’s van celebs.

bedacht me net dat als je jurk trouwens een beetje wijd is bij je heupen, kun je ook zoiets namaken:

http://www.thinkgeek.com/images/products/additional/carousel/hipholster_back.jpg

http://www.thinkgeek.com/images/products/frontsquare/hipholster.jpg

is een gadget hip holster voor übernerds, maar je zou m ook onder je jurk kunnen dragen.

Je zei er niet bij dat het om een gala ging, dus hoe moet ik dat dan raden? Juist xd
Ik dacht dat je het had over alledaagse kleding. Hoe dan ook, in dat geval sluit ik me aan bij de bovenstaande opties.

En kan je hem niet gewoon in je legging stoppen? Die zijn meestal wel heel strak, blijf denk ik wel zitten.
Anders is klein zakje erop naaien inderdaad wel een goed idee.

Volgens mij klipt een vriendin van me dat ding aan haar bh ofso soms?
Weet niet zeker hoor, weet ook niet of het een dik apparaat is?

Mijn vriendin heeft ook suikerziekte, maar die heeft een soort elastiekenband om haar middel met een hoesje erin waardoor hij niet valt. Ik weet niet hoe het heet, maar daar moet je maar even op googelen want volgens mij is het zelfs speciaal daarvoor.

Misschien kun je bij een naaiatelier een klein tasje laten maken waar hij precies inpast en laat 'm zo maken dat je hem gewoon ergens aan kan hangen, bijvoorbeeld aan de band van je broek, rokje, of legging :slightly_smiling_face:
Of zoals Sunflowerss zegt, een elastiek om je buik, natuurlijk niet te strak! Waar je dat ding makkelijk aan vast kunt maken.

Misschien in je bh? Hehe ik heb mijn mobiel er ook vaak in met uitgaan als ik geen zakken heb. Maar moet je natuurlijk wel net een jurk aanhebben waarbij het niet opvalt. Of zit het dan te hoog? Ik heb er namelijk geen verstand van (=

Ik neem aan dat je wel een uitgaanstasje of een clutch meeneemt? Dan kan je het gewoon daar in doen lijkt mij?