Hey meiden!
Mijn vriend blijft 4 avonden per week slapen bij mij.
Dinsdagavond was hij thuis, dan gaat hij om 21u30 slapen, gisterenavond was hij bij mij en dan valt hij in slaap om 19u55.
We waren onze serie aan het kijken op mijn laptop in bed en meneer viel al in slaap!
Ik was hier echt niet blij mee en heb dit gezegd tegen hem.
Ik zeg tegen hem ‘vind je het zo saai bij mij? Want als je alleen op u kamer zijt, dan kunde wel lang wakker blijven’.
Dan zegt hij omdat hij zich heel goed voelt bij mij. Maar ik vind dit eerder een stom excuus.
Hij wist dat ik wat lastig was daardoor en dan zijn we toch opgebleven tot 21u20.
Dan heeft hij constant zitten praten en mij proberen vast te nemen. Hij zegt dat hij er echt niet kan aandoen dat hij in slaap valt.
Het is ook wel zo dat hij dinsdagmorgen is opgestaan om 4u15, dat doet hij altijd als hij thuis slaapt, dan kijkt hij een film en vertrekt dan naar zijn werk.
Dan kan ik wel begrijpen dat hij wat moe is, maar dat doet hij zijn eigen aan.
Ik heb dan ook tegen hem gezegd dat hij weet dat hij de volgende avond bij mij blijft slapen, dat hij dan wat later opstaat zodat hij niet te vroeg inslaap valt. Ik vind dat redelijk egoïstisch van hem, en heb dit ook gezegd.
Wat moet ik hiermee? Vind het soms echt heel lastig!