altijd verliefd

hey meiden,

Ik heb iets waar ik tegen aanloop, namelijk dat ik altijd verliefd ben
Dit uit zich namelijk zo ik heb bijvoorbeeld een ex en dan vind ik erna een andere jongen leuk en dan ook zo constant.
Ik ben niet op zoek dat ik perse iemand moet hebben, maar ook gewoon weleens niet op iemand zijn, dit vind ik zo namelijk frusterend. heeft iemand tips of weet waarin dat kan liggen?

En ohja ben 21 dus vind het ook vreemd vind ik zelf

Verwar je verliefdheid misschien met iemand leuk vinden?
Misschien heb je hele erge drang, het gevoel DAT je iemand leuk moet vinden.

Dus dat je meer verliefd bent/iemand leuk vindt vanwege het verliefd zijn, en niet per se om de jongen zelf.

Je typt een beetje irritant.
Maar misschien ben je onbewust altijd op zoek naar dat verliefde gevoel?

@ hierboven ik weet dat ik kromme zinnen typ. Dat ik mn gedachten moeilijk kan typen. Maaja een jongen spookt dan wel de hele tijd in mn hoofd.
Misschien vind ik dan iemand inderdaad alleen maar leuk

Ik heb hetzelfde gehad als jij, ik was constant verliefd! Ik had dit al sinds de basisschool en als ik dan niet meer op die ene krl was dan was ik na 3 weken weer verliefd op iemand anders.

Nu is het zo dat het sinds vorig jaar gestopt is. Ik ben dus 1 jaar niet meer verliefd geweest. Ik weet niet zo goed hoe het kwam maar ik denk dat als een jongen vroeger heel vaak naar mij keek, dat ik de hele tijd weer naar hem ging kijken en de hele tijd op hem ging letten en meer met hem omgaan enzo waardoor ik uiteindelijk verliefd werd.

Ik denk dat als jij weer een gevoel krijgt van: deze kerel vind ik leuk, dat je het af moet kappen. NIET AAN HEM DENKEN, NIET NAAR HEM KIJKEN & ZKER NIET OP HEM LETTEN. Bij mij ging de verliefdheid zo weg :wink:

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!! :slightly_smiling_face:

ok tnx ja dat ga ik doen er niet op letten.

Ik heb juist het probleem dat ik nooit verliefd word ik heb best vaak dates gehad met leuke jonges leuke dingen gedaan maar daar blijft het bij ik zou ook weleens veliefd willen zijn ik ben al 17 en ik date al sins mijn 14e

^das ook vervelend, ruilen :stuck_out_tongue: