altijd uitgelopen mascara

altijd als ik mascara opdoe zit het na een paar uur gewoon onder mijn oog, wat kan ik hier tegen doen?

niet te veel mascara opdoen

Welk merk heb je? Misschien een wat betere mascara kopen? Ik heb hier namelijk echt nóóit last van, en ik gebruik lancome. :stuck_out_tongue:

maybelline new york

Die heb ik ook maar geen last van. Doe je erg veel op?

Inderdaad niet zo veel op doen, en waterproof kopen?
Niet zoveel in je ogen wrijven.
& zorgen dat er geen korreltjes zitten.

Heb je een vettige huid rondom je ogen of vaak last van traanogen? Dan zou ik gaan voor waterproof.

Had ik vroeger ook, gewoon waterproof op doen. En ook niet in je ogen wrijven haha

Switchen van mascara, niet wrijven in je ogen, een waterproof versie gebruiken of niet laag-na-laag-na-laag opdoen.

L’oreal Volume Million Lashes gaat bij mij nergens heen. Ook Max Factor Masterpiece kan ik je aanraden.

Ik heb waterproof van Maxfactor, false lash effect. Deze gaat zelfs onder de douche nog niet uitlopen :stuck_out_tongue: Moet je er wel afhalen met een makeupremover op oliebasis, maar als je van kruidvat merk hebt, is 2 euro ofzo een flesje, en werkt heel goed, gewoon met wattenschijfje

Andere mascara proberen ?

waterproof van maxfactor :smirk:

hmm dat had ik ook. je moet gewoon heel veel mascara’s uitproberen, want elke mascara is anders bij iedereen. bij de één werkt ie heel goed, bij de andere juist niet. dat ligt aan je wimpers. na heel veel mascara’s, heb ik uiteindelijk de juiste gevonden! het is gewoon een kwestie van de juiste vinden.

Ik maak altijd mijn vinger dan nat onder de kraan ofzo, en haal ik de mascara die onder mijn ogen zit weg. En als je idd weinig mascara gebruikt, loopt het ook niet zo uit.

heb je ook oogpotlood op?
daar kom dat van volgens mij, ik heb dat namelijk ook altijd:P maar alleen als ik oogpotlood op heb, met alleen mascara niet echt irritant -.-