altijd twijfelen

heee,

ik heb sinds gister weer wat met n jongen,
maar mijn probleem is dat ik altijd ga twijfelen…
of ik er wel goed aan doen, uitmaken of niet…
het is echt al zoo vaak gebeurt, bij iedere jongen die ik had.
wat kan je hiertegen doen ?

Wachten tot je echt verliefd bent in plaats van continu met de eerste de beste jongen ‘iets’ beginnen.

^ mee eens.

jaa maar ik vind m dus ook echt leuk dat is het probleem nou juist haha :flushed:

‘Leuk vinden’ en ‘verliefd zijn’ is niet hetzelfde.
En je geeft zelf al aan dat je niet écht verliefd bent aangezien je continu twijfelt.

Ik snap echt niet dat dr zoveel mensen zijn die gewoon een relatie nemen om 't relatie nemen en niet eens echt verliefd zijn op diegene. Gewoon zo… Makkelijk hoe ze dr over doen. Ik neem écht niet zomaar een relatie, ik moet echt verliefd zijn wil ik alles van me geven.

Oké dit was even een frustratie dr uit moest haha. Maar goed het lijkt me duidelijk dat je niet echt verliefd bent anders twijfel je niet na één dag. :’)

hmm jaa …

Waarschijnlijk ben je erg kieskeurig misschien moet je minder nadenken en het gewoon laten gebeuren.

Misschien is het bindings angst, dit heb ik namelijk, en wat jij beschrijft heb ik ook :wink:
Neem eens een kijkje in dat topic!

-xxx-

dankje !

klinkt heel herkenbaar en het is echt balen…
ik was ook echt verliefd op een jongen maar zodra het echt echt werd ging ik zo twijfelen dat ik (in een vlaag van verstandsverbijstering) heb gezegd dat ik dacht dat het niks ging worden…
ik heb er echt gigantisch spijt van want ik vind hem nog steeds leuk :blush:
hoe los je dat dan nog op?

Vragen, of hij het nogmaals opnieuw wil proberen.