altijd TE enthousiast

Hallo,
iedereen vind het altijd leuk als iemand veel lacht en alles altijd leuk en tof vind…
nou zo iemand ben ik alleen ik lach om alles al is het zo raar soms kan ik echt strike gaan met het minste…
dat is gewoon NIET meer aantrekkelijk!
ik heb gewoon vaak het gevoel dat ik wil lachen maar niets echt grappig is en dan lach ik om het minsten! en mensen zeggen ook dikwijls dat ik altijd blij ben en altijd lach.
Maar persoonlijk vind ik (dat realiseer ik me altijd savonds) da ik er echt over ga…
Herkent iemand dit?
xoxoxoxo

Nee sorry ik herken het niet, maar ik vind mensen die veel lachen altijd heel leuk!
Alleen kan het ook soms heel irritant zijn als je bijv. een spreekbeurt houdt en je zit de hele tijd te lachen dan heb ik echt zoiets van ja doe nou gewoon sta daar niet zo foreveralone stuk te gaan. Maar verder vind ik het altijd wel leuk. Misschien dat je kan proberen wat serieuzer in het leven te gaan staan? Ik weet niet hoor ik vind zelf dat je er niets aan hoeft te doen.

haha, ja ik herken mij hier helemaal in. Maar het is al verbeterd bij vroeger. Als ik denk aan vorig jaar schaam ik me soms, want ik heb namelijk een erg luide lach en ik lacch ook om het minste. Geloof me iedereen rond om mij kon het horen als ik iets grappig vond hahaa

Ja ik heb het ook! en ik ben eigenlijk nog wel een serieuze persoon als het over echt serieuze dingen gaat… lach inhouden dus vanaf nu denk ik :frowning_face:
Bedankt meisjes!

Wees blij dat je blij kan zijn!

Serieus, je bent heus niet minder aantrekkelijk voor andere mensen als ze zien dat je heel vaak dingen heel erg grappig vind.

Herken het, maar sorry soms vind ik die mensen wel stront irritant.
Niet iedereen en ik heb ook mensen waar ik het van kan hebben en mee kan lachen. Maar sommige doen het alleen om aandacht te vreten.

Ha dat heb ik ook altijd. Maar als ik m’n lach moet inhouden denk ik altijd aan iets waar ik verdrietig van wordt en dan gaat het weer weg :’'D

Ik herken het niet bij mezelf maar wel bij een vriendin. Die lacht ook om alles (en dan echt alles), maar dat vind ik juist leuk (vooral omdat ze dan ook lacht om al mijn flauwe grappen, haha :’))!

Mensen lachen ook veel omdat ze zich geen houding weten te geven, bijvoorbeeld wanneer iemand onwijs hard op z’n plaat gaat, soms gaan mensen dan lachen, dat doen ze gewoon omdat ze niet weten hoe ze zich moeten gedragen/ houding geven.
En anders ben je gewoon een blij persoon, geloof me mensen zien liever iemand die veel lacht dan iemand die altijd negatief is en met ‘n chagrijnig hoofd rond loopt (’:

Ligt eraan, het is leuk als je vrolijk bent maar als je ALTIJD om álles lacht nemen mensen je idd niet meer serieus. Probeer gewoon je lachen in te houden, je hóeft niet te lachen als er niets grappigs gebeurt. Denk gewoon aan iets anders tot het afzakt, ik erger me persoonlijk dood aan meisjes die continu lachen om alles terwijl er helemaal niets is.

Wees blij!

Je bent enthousiast over dingen, bent blij met dingen en kan de leuke dingen van iets of iemand in zien! Er zijn veel ondankbare en norse mensen die altijd lopen te mopperen, dát vind ik vervelend!