altijd stoppels grrr

hoi als ik ben oksel heb geschoren en ikk kijk van de zeikant zie je allemaal witte schilfers en als ik in de spiegel kijk echt zo’n zwarte vlek niet echt super zwart maar er steken geen haartjes meer uit en toch zie je zwart
hoe kan dit en hoe kan ik het voorkomen
ps.mijn benen zijn ook nooit stoppel vrij
grgrrrrrrrrrrr

als je je benen epileert heb je ook geen last meer van stoppels… of harst haha :stuck_out_tongue: even pijnlijk maar dan hoef je ook een tijdje je benen niet meer te doen!

Ik denk dat je je niet scheert nadat je gedoucht hebt? Bij mij maakt dat wel verschil uit, dus dat kan je proberen als je dat niet doet?

niemand
het is nu echt vet warm en ik loop al heel het jaar met lange broek en lange mouwen
dus help aub

ik heb idd ook vernomen dat epileren helpt tegen stoppels, maar ik heb op de dag van vandaag nog steeds niet het lef gehad om het te doen whahahah

Ik heb vandaag nog gehoord dat harsen sowieso zou moeten helpen. En idd, epileren heb ik ook wel eens van gehoord. Ik scheer altijd alles, maar ik heb mijn oksels vanochtend nog goed geschoren en ik zie nu alweer stoppels. Komt door de warmte dat het er zo snel door komt.

Van epileren krijg je wel bultjes …

harsen!

niet iedereen hoor! ik epileer mijn benen en oksels. Nooit meer stoppels en hooguit een half uurtje ‘rode stipjes’ op de huid. Maar geen bultjes…

uhm helpt et als je je huid strak houdt?
en heel scherp mesje?
en na elke haal het mesje afspoelen?

oke myn tips werken maar voor 1 dag daarna heb ik ook zown zwarte waas xD

ik heb hetzelfde probleem, durf ook niet echt in hemdjes te lopen. :blush:

hhhh

oké wat is makkelijker harsen of epileren en welk harstape kan ik het beste gebruiken

zijn er ook nog tips om goed te scheren ik ben pas 12 en om al te gaan harsen epileren?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:?
en ik vind het gek om dat te kopen dan kijkt mijn moeder echt van uhhhhhhh dat is slecht voor je