Altijd ruzie

Hee

Mijn vriendje woont een uur bij mij vandaan, dus we spreken elkaar door de weeks alleen op msn. In de weekenden is het altijd heel gezellig en zodra we elkaar op msn spreken is het weer mis.
We hebben bijna elke dag ruzie op msn om niks of gewoon hele kleine dingen ;S en ik word hier echt schijtziek van.
Zonet hadden we ook weer ruzie en het heeft me nooit eerder zo’n pijn gedaan ik moest echt hard huilen.
Ik wil niet dat het zo door gaat, maar wil het ook niet uitmaken.

Komt dit gewoon omdat wij botsen of de puberteit ofzo ik weet het niet? hebben jullie tips om het te voorkomen of zo?

Ga minder op msn, en bel hem in plaats daarvan… dat is veel leuker lijkt me.sterkte…

Ja, dat is wel een goed idee, want aan de telefoon hebben we nooit ruzie

up

Da’s kut :confused:

Ik denk vooral dat je er eens met hem moet over praten

Dat doen we al zo vaak… en we zeggen elke keer dat we beter op dingen zullen letten om het te voorkomen maar dat werkt gewoon niet

zoals al eerder is gezegt, misschien kan je beter bellen…

Idd… Minder msnen. Over msn is het sowieso soms moeilijk om je punt te maken op de manier die je bedoelde. Het wordt vaak anders opgevat.
Via de telefoon kun je al veel meer met je stem bijvoorbeeld.

Maar die ruzies… Gaan die steed sover hetzelfde? Want misschien zit er wat anders achter, maar komt het er steeds op msn uit, omdat je dan dingen toch sneller zegt…

xx