Altijd ruzie met condooms

Hey allemaal,

Mijn vriend en ik gebruiken eigenlijk nooit condooms omdat ik de pil gebruik. Alleen was daar laatst iets mee mis gegaan dus ik heb tegen hem gezegd dat ik gewoon extra zekerheid wil. Hij was het daarmee eens, dus we willen naast de pil nu ook condooms gebruiken. Alleen hebben we dus altijd ruzie met die krengen :’)

Het probleem is dat hij (of ik) ze nooit helemaal krijg afgerold. Ze gaan maar tot de helft van de penis en daarna kan ik eraan trekken wat ik wil maar hij komt niet verder! Daarbij wordt hij na een paar minuten hanessen ermee altijd heel snel weer slap waardoor het al helemaal niet te doen is om ze om te krijgen.

Nu vragen wij ons dus af of we misschien iets fout doen of dat we misschien wel een andere maat nodig hebben. Dat laatste kan ik me vooral voorstellen als het gaat om de breedte zegmaar, niet zo zeer de lengte. Geen idee of dat bestaat trouwens.
Als ik een condoom om doe pak ik gewoon het topje en knijp erin, en rol hem dan met mijn wijsvinger en duim af om de penis heen. Volgens mij is dat gewoon de goede manier alleen ‘blokkeert’ hij dan altijd ergens halverwege. Ik weet ook echt zeker dat ik hem niet binnenstebuiten heb.

Wie kan mij helpen? :sweat_smile:

Meet het en koop de goeie maat.